Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Har du flere tilbage, og i saa fald hvilke
smm skriver: Hej Har du flere tilbage, og i saa fald hvilke
Sifling skriver: Ej hvor er de fine Jeg kunne godt tænke mig at se hvad for noget stof du har i drenge farver?
Ej hvor er de fine Jeg kunne godt tænke mig at se hvad for noget stof du har i drenge farver?
skal få taget billeder af det jeg har liggende
ellers kik på
http://www.smaapoder.dk/
Er billederne et overblik over hvilket stof du laver dem i eller er de solgt dem man ser?
Jeg har en lille pige, men vil meget gerne have en i gule farver, den med aber er fin!
Er meget interesseret i at købe nogle af dig
/Fenja
bullerbassen skriver: Skønne savlesmække lavet i bomuldsstof med tisselagen på bagsiden. lukkes med trykknapper STK 25 pp
Skønne savlesmække lavet i bomuldsstof med tisselagen på bagsiden.
lukkes med trykknapper
STK 25 pp
Wauw - hvor ER de fine.
Jeg ved endnu ikke hvad der gemmer sig af køn i maven - men så snart vi ved et så kommer der en bestilling Så håber jeg bare jeg kan finde dig igen
Fenja09 skriver: Er billederne et overblik over hvilket stof du laver dem i eller er de solgt dem man ser? Jeg har en lille pige, men vil meget gerne have en i gule farver, den med aber er fin! Er meget interesseret i at købe nogle af dig /Fenja
Hejsa
Dem på billedet var de sidste jeg havde færdige , har begge de gule endnu både den med aberne og den med uglerne.
Har andet stof til piger
SD skriver: Wauw - hvor ER de fine. Jeg ved endnu ikke hvad der gemmer sig af køn i maven - men så snart vi ved et så kommer der en bestilling Så håber jeg bare jeg kan finde dig igen
Mange tak det bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde.
Du er velkommen til at anmode om venskab så kan du finde mig igen
bullerbassen skriver: Mange tak det bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde. Du er velkommen til at anmode om venskab så kan du finde mig igen
tusind tak, det gør jeg med det samme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128