Nytårsforsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

bobbles

Benjamins'mor skriver:

Ja og realistiske er de også, og hvis det går godt med vægttab vil jeg gerne tabe hele 20 kg så jeg kommer lidt under normalvægten

ja jeg er realistisk med mine 10 kg som jeg egentlig håber at jeg når at smide før min fødselsdag (17/2) men ved ikke om jeg kan, men det ville nu være dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

bobbles

Dinna88 skriver:

Jeg har besluttet mig for at komme ind i min løberutine igen. Jeg overbelastede min knæ for noget tid siden, så for en måned siden sagde jeg, at jeg ville give det ro en måned, og så komme igang igen. Så mit nytårsfortsæt er at løbe 5 km hver anden dag - med tiden

det er os et rigtig godt et

Anmeld

1. januar 2012

Den lykkelige

Jeg har ingen nytårs forsætter.. gider det ikke da det bare ender i fiasko..
Men jeg har nogle ting jeg godt kunne tænke mig at opnå:
Tabe 35 kg
Få et job efter barsel
Få en havestue
Ny terasse
Håber de ting kommer til at ske

Anmeld

1. januar 2012

CamillaP

uha.. Jo jeg har mine ideer og jeg tror og vil virkelig gemmemføre dem. 

Dem jeg havde i 2011 var:

Gennemføre uddannelse: OK!

Stoppe med at ryge: OK!

Tabe 10-20 kg (helst 20): DET SÅ EN OMMER....

Dem jeg har nu er:

Tabe 20 kg. 

Komme godt igang med løb, gerne 5 km flere gange i ugen. (ja jeg har jo alt udstyret til at komme godt igang).

Anmeld

1. januar 2012

NinaNymannMadsen

mine mål for i år er at tabe mig hvertfald 5 kg inden den 11 april da det er min fødselsdag (da jeg helst ikk skal tabe for meget)
komme i bedre form
læse nogen flere bøger (jeg elsker at læse men føler ikk jeg har tiden til det med 2 børn)

Anmeld

1. januar 2012

TR

Frøken Christiansen skriver:

hej de damer  har i nogen nytårsforsæt som i har og vil udføre/gøre om som i ved at i vil gennemføre?

Mit det er at tabe 10 kg, det er realistisk og ved jeg kan gennemføre det, har jo os et helt år

Puha har så mange i år .. Vil gerne blive moar , gerne tabe mig, stop med at ryge , får taget et køre kort og bare være mere positivt indstillet til ting ..

Og jeg består min uddannelse ..

Anmeld

1. januar 2012

Lone Jakobsen

uh sku jeg ha et, så sku det være at fortsætte med at løbe, og gerne længere strækninger end sidste år.

generet vil jeg gerne ha fat i alle de gode vaner igen. de er gået lidt fløjten i december

Anmeld

1. januar 2012

annec

hej de damer  har i nogen nytårsforsæt som i har og vil udføre/gøre om som i ved at i vil gennemføre?

Mit det er at tabe 10 kg, det er realistisk og ved jeg kan gennemføre det, har jo os et helt år

Skal tabe mig 17 kg

Er startet på det nupo i dag, og hold kæft hvor jeg ikke forstår du kan drikke det Jeg har kun drukket en i dag, og jeg var så tæt på at kaste op.. Hvad gør du?

Anmeld

1. januar 2012

bobbles

annec skriver:

Skal tabe mig 17 kg

Er startet på det nupo i dag, og hold kæft hvor jeg ikke forstår du kan drikke det Jeg har kun drukket en i dag, og jeg var så tæt på at kaste op.. Hvad gør du?

jeg synes nu egentlig den smager okay  jeg drikker den med kakao smag.. jeg har kold vand i køleskab så smager det lidt bedre

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Jeg har altså ikke helt forstået det der med nytårsforsæt Har aldrig nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.