Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej de damer har i nogen nytårsforsæt som i har og vil udføre/gøre om som i ved at i vil gennemføre?
Mit det er at tabe 10 kg, det er realistisk og ved jeg kan gennemføre det, har jo os et helt år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil gerne føde, et sundt og rask barn uden komplikationer!
Benjamins'mor skriver: Jeg vil gerne af med min graviditets mave, det er ikke meget men vil i det hele tabe 15 kg, så håber jeg nemlig på mine bryster også bliver lidt mindre.Og så vil jeg stoppe med at ryge 100% inden 2012 slutter.
Jeg vil gerne af med min graviditets mave, det er ikke meget men vil i det hele tabe 15 kg, så håber jeg nemlig på mine bryster også bliver lidt mindre.Og så vil jeg stoppe med at ryge 100% inden 2012 slutter.
det er os nogen gode nytårs forsæt
NJN skriver: Jeg vil gerne føde, et sundt og rask barn uden komplikationer!
Moore. Jeg skal bare fortsætte hvor jeg slap :-)
Frøken Christiansen skriver: det er os nogen gode nytårs forsæt
Jeg har besluttet mig for at komme ind i min løberutine igen. Jeg overbelastede min knæ for noget tid siden, så for en måned siden sagde jeg, at jeg ville give det ro en måned, og så komme igang igen. Så mit nytårsfortsæt er at løbe 5 km hver anden dag - med tiden
Miss T skriver: NNoNopMoore. Jeg skal bare fortsætte hvor jeg slap :-)
NNoNopMoore. Jeg skal bare fortsætte hvor jeg slap :-)
Jeg vil gerne (snart!) føde, og så være en god mor... Og prøve og se om jeg ikke kan få bakset mig igennem en HF (selvom den nok kommer til at tage 2 år og først slutte i 2014  
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128