Hvordan stoppede du amningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Alexander&Lærke

Hvornår må de få rugbrød? Lærke er heller ikke så glad for grød, kun hirse som er de der pakker.... Og havd med aftensmad i små bidder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

maria_wlt

Mette&Alexander skriver:

Hvornår må de få rugbrød? Lærke er heller ikke så glad for grød, kun hirse som er de der pakker.... Og havd med aftensmad i små bidder?

Jeg kan se at din datter er rundet de 6 mdr.. Så ville jeg gå i gang med bondebrød og boller uden korn.. Det fik Ene og hun elsker at sidde med det selv og rigtig god til det

Anmeld

4. januar 2012

Alexander&Lærke

maria_wt skriver:

Jeg kan se at din datter er rundet de 6 mdr.. Så ville jeg gå i gang med bondebrød og boller uden korn.. Det fik Ene og hun elsker at sidde med det selv og rigtig god til det

ja ikke helt, hun er fra juli.... Så 5 1/2 md, bliver 6 md den 23 jan. Men er det fa 6 md de må få rugbrød? Får de det ikke i gal halt så tidligt?

Anmeld

4. januar 2012

maria_wlt

Mette&Alexander skriver:

ja ikke helt, hun er fra juli.... Så 5 1/2 md, bliver 6 md den 23 jan. Men er det fa 6 md de må få rugbrød? Får de det ikke i gal halt så tidligt?

Jeg startede med at gi Ene lidt da hun var 5.5 mdr... Fordi hun ikke gad grød.. Jeg prøvede først med andet mad i dem alder.. Hun fik aldrig noget galt i halsen

Bare gi hende nogen små stykker.. Bondebrød er så dejlig luftigt

Anmeld

4. januar 2012

Alexander&Lærke

maria_wt skriver:

Jeg startede med at gi Ene lidt da hun var 5.5 mdr... Fordi hun ikke gad grød.. Jeg prøvede først med andet mad i dem alder.. Hun fik aldrig noget galt i halsen

Bare gi hende nogen små stykker.. Bondebrød er så dejlig luftigt

ok, så kan vi måske godt begynde snart.

Fik et godt råd idag, om at putte lidt vand på tallerknen pg ligge brødet på det, så bliver det lidt opløst og er så ikke helt så hårdt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.