Inddraget hævekort? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Bassemor<3

Det kan være en fejl, men det kan også være hvis du har fået nyt kort og det ikke er blevet åbnet rigtigt, eller kortet ved en fejl er blevet meldt stjålet i bankens system, det har jeg prøvet, der er ikke andet for end at kontakte dem i morgen, og så flytte nogen penge til en anden konto du kan hæve fra hvis du skal bruge nogen idag. Er sparekassen kronjylland egentlig ikke krakket ? kan være det er derfor ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

M (:

Har sparekassen ikke en akuttelefon? Mener jeg de fleste (alle??) banker har, så man kan få døgnservice f.eks. til at lukke kort osv.

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Måske der er en fejl i automaten... 

Ja, det kan være, men stadig bare træls, nu står jeg og kan ikke få nogle penge før mandag, og skal have handlet.

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

babyboy2012 skriver:

Det kan være en fejl, men det kan også være hvis du har fået nyt kort og det ikke er blevet åbnet rigtigt, eller kortet ved en fejl er blevet meldt stjålet i bankens system, det har jeg prøvet, der er ikke andet for end at kontakte dem i morgen, og så flytte nogen penge til en anden konto du kan hæve fra hvis du skal bruge nogen idag. Er sparekassen kronjylland egentlig ikke krakket ? kan være det er derfor ? 

Jeg kan ikke overføre til anden konto, for så er de der først tirsdag.

Men ja, det kan være. Kortet er fra august, har brugt det før så det er aktiveret.

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

M (: skriver:

Har sparekassen ikke en akuttelefon? Mener jeg de fleste (alle??) banker har, så man kan få døgnservice f.eks. til at lukke kort osv.

Jamen, jeg tror ikke kortet er stjålet, jeg tror bare at automaten har lavet en fejl, men synes ikke jeg kunne finde noget på deres hjemmeside.

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

musse1 skriver:

jeg har en gang prøvet det på en alm hverdag, men det var en fejl. så tænker mon ikke det er en fejl, og har de fleste hæve automater ikke lukket nytårsaften ? 

men hvor er det træls, ring evt. og få spæret kortet til mandag så du er sikker.

rigtig godt nytår 

Det kan være.

Nej, alle automater i byen er/var åbne igår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.