Inddraget hævekort? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.258 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Benjamins'mor

Ja, for en halv time var jeg lige i sparekassen Kronjylland for at hæve penge. Og så tog maskinen mit kort og inddrog det og der stod det er spærret. Problemet er bare jeg har 6000 på kontoen endnu, det er et MasterCard, jeg er kun 17 så den kan ikke gå i minus, så spørgsmålet er, hvad er der sket?

Andre der har fået inddraget deres kort idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Du tastede ikke koden forkert tre gange?

Anmeld

31. december 2011

wamse

Jeg prøvede det med min eksmand for nogle år siden, og der ringede jeg med det samme til et nummer på bankens hjemmeside, for tænk nu, hvis mit kort blev spyttet ud igen, og andre kunne misbruge det.

Anmeld

31. december 2011

PsychedeliC

Jeg har prøvet det et par gange og det har været fordi at der var fejl på kortet

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

Jeg prøvede det samme for nogle år tilbage, da jeg skulle hæve penge nytårsaften og stod og skulle i byen... Lidt halvberuset kom jeg til at indtaste koden forkert og haps, så var kortet spist 

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

PT skriver:

Du tastede ikke koden forkert tre gange?

Nej, tastede kun koden 1 gang og da var den rigtig.

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

wamse skriver:

Jeg prøvede det med min eksmand for nogle år siden, og der ringede jeg med det samme til et nummer på bankens hjemmeside, for tænk nu, hvis mit kort blev spyttet ud igen, og andre kunne misbruge det.

Ja, det var også min første tanke, men de har jo lukket idag nytårsaften, så det hjælper ikke meget.

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Jeg prøvede det samme for nogle år tilbage, da jeg skulle hæve penge nytårsaften og stod og skulle i byen... Lidt halvberuset kom jeg til at indtaste koden forkert og haps, så var kortet spist 

Jeg har ikke drukket noget eller noget som helst, og Trykkede koden rigtigt så det kan ikke være det.

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Jeg har ikke drukket noget eller noget som helst, og Trykkede koden rigtigt så det kan ikke være det.

Måske der er en fejl i automaten... 

Anmeld

1. januar 2012

musse1

Benjamins'mor skriver:

Ja, for en halv time var jeg lige i sparekassen Kronjylland for at hæve penge. Og så tog maskinen mit kort og inddrog det og der stod det er spærret. Problemet er bare jeg har 6000 på kontoen endnu, det er et MasterCard, jeg er kun 17 så den kan ikke gå i minus, så spørgsmålet er, hvad er der sket?

Andre der har fået inddraget deres kort idag?

jeg har en gang prøvet det på en alm hverdag, men det var en fejl. så tænker mon ikke det er en fejl, og har de fleste hæve automater ikke lukket nytårsaften ? 

men hvor er det træls, ring evt. og få spæret kortet til mandag så du er sikker.

rigtig godt nytår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.