Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling<3 skriver: Har du fået det til at fungere på 5 dage??
Har du fået det til at fungere på 5 dage??
ja min mor byder ind så ja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KRK skriver: Undskyld, men synes virkelig du skulle have tænkt dig godt og grundigt om inden du anskaffede dig en hund! en hund er et levende væsen, der har brug for at være en del af en flok og en familie ligesom et barn! Synes det er forkasteligt at du efter 3 dage ikke alligevel ikke "gider" at have en huns alligevel!Det er bare slet ikke i orden...En hund er også et levende væsen!
Undskyld, men synes virkelig du skulle have tænkt dig godt og grundigt om inden du anskaffede dig en hund! en hund er et levende væsen, der har brug for at være en del af en flok og en familie ligesom et barn! Synes det er forkasteligt at du efter 3 dage ikke alligevel ikke "gider" at have en huns alligevel!Det er bare slet ikke i orden...En hund er også et levende væsen!
Lige mine ord!!!
annec skriver: jløkogkogtnmdmermere Lige mine ord!!!
jløkogkogtnmdmermere
Sara. skriver: Hun har fået det til at fungere... så behøver der vel ikke blive diskuteret mere om hvad hun sku ha gjort.......
Hun har fået det til at fungere... så behøver der vel ikke blive diskuteret mere om hvad hun sku ha gjort.......
Øh, havde jeg nok ik læst........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128