)':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Nogen der står og gerne vil købe en chihuahua på kun 14 uger??? har haft ham i 3 dage nu men der er sket det at jeg ikke har tid til både hund og barn.. Har mistet kontakten til mit barn da jeg har mindre overskud til begge ting....... ville nødig sku aflive ham!

skriv gerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Carl-Emil's mor

den-lykkeligste skriver:

Nogen der står og gerne vil købe en chihuahua på kun 14 uger??? har haft ham i 3 dage nu men der er sket det at jeg ikke har tid til både hund og barn.. Har mistet kontakten til mit barn da jeg har mindre overskud til begge ting....... ville nødig sku aflive ham!

skriv gerne!

Vil ikke købe ham. Men hvis du Ikke får han solgt kan jeg måske finde en der vil tage ham ind hvis hans sundhedsbog eksistere... Så spare du en aflivning. Men prøv at gov det en fair chance evt kontakt mig privat herinde så kan vi tage en snak hvor jeg kan prøve at se om jeg kan give dig noget rådgivning .. Nytårs knus herfra

Anmeld

31. december 2011

Benjamins'mor

Hvad ville pris lejet være?

Er ked af at høre, men sådan kan det gå nogle gange, måtte også sælge Mine kaniner da jeg ikke kunne have tid til dem og min søn.

Anmeld

31. december 2011

frkrbj

Ellers skriv til opdrætter.. De burde tage den.. Stakkels hund

Anmeld

31. december 2011

maria_wlt

den-lykkeligste skriver:

skriv gerne!

Vil opdrætter ikke have mulighed for at tage ham retur?? 

Er den ren race??

Anmeld

31. december 2011

Noneother

Hvad skal du have for ham?

Anmeld

1. januar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Noneother skriver:

Hvad skal du have for ham?

meget vil du give?

Anmeld

1. januar 2012

AnnaK89

Stakkels hund

Mener du virkelig, at du har givet det en fair chance efter blot 3 dage?
Det er præcis derfor man skal være 100% sikker på at det kommer til at fungere før man køber en hund.

Anmeld

1. januar 2012

K.Rehder

den-lykkeligste skriver:

skriv gerne!

Undskyld, men synes virkelig du skulle have tænkt dig godt og grundigt om inden du anskaffede dig en hund! en hund er et levende væsen, der har brug for at være en del af en flok og en familie ligesom et barn! Synes det er forkasteligt at du efter 3 dage ikke alligevel ikke "gider" at have en huns alligevel!

Det er bare slet ikke i orden...En hund er også et levende væsen!

Anmeld

1. januar 2012

maria_wlt

Bruger slettet... hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.