Er jeg den eneste der ikke fejre noget i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

Kris89

vi sidder også bare kæresten og jeg... manden ville pludselig slet ikke have besøg og jeg skal møde ind på arbejde kl. 3.00 i nat, så jeg når nok ikke fyrværkeriet... men vi bor langt ude på landet, så det er i forvejen i begrænset mængder herude

sys det er fint bare at være hjemme, men havde nu håbet der kom en eller to venner, så i aften ikke bare var en som alle andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg laver heller ikke noget i aften. Min datter og jeg kigger på fyrværkeri og har gjort det hele aftenen. Men et er også eneste ændring fra en normal lørdag aften for os

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

Jeg er også herhjemme med kæresten og Isabella på 14 mrd, det er hyggeligt nok 

Anmeld

31. december 2011

Koen.

Her er vi os bare manden,.Lærke 20 mdr og så mig super hygge med lækker mad, guf ovs

Anmeld

31. december 2011

Mother-love

Vi har også valgt at være hjemme så det er kæresten mig og vores datter på 7 mdr. Vi skal have noget lækkert og spise og så skåler vi i champagne kl 12 og så går vi iseng. Det er jo lidt hvad man gør det til. Hvis man er negativ og synes det er træls så bliver det også træls. Men prøver man og få noget godt ud af det. Så bliver det også okay.

Anmeld

31. december 2011

maria_wlt

Her sidder vi i slap-af-tøj og ser tegnefilm med ungerne... Har spist en stor bøf og fået en øl.. Ikke noget vildt her.. Sådan er det jo bare at ha 2 helt små børn 

Anmeld

31. december 2011

wamse

Tag selv afsted så  Ingen grund til at blive sur, du vælger jo selv at blive hjemme med ham 

Min datter og jeg er lige kommet hjem efter at have spist ved min mor, og nu sidder vi her alene og ser tegnefilm 

Godt nytår 

Anmeld

31. december 2011

Isabeau

Vi har ungerne hjemme: den ene fra den 7 dec, så rimelig spæd endnu da Den anden 2,5 år gammel. En svigerfar som er syg med hjertet, så vi har bare fået lidt godt mad, og nu hvor ungerne er lagt i seng, skal vi bare sludre lidt og se lidt fjernsyn

Tror heller ikke jeg kan holde mig vågen til midnat desværre...? Ammer, så Luna vågner nok og vil ha' noget.. Manden tager så forbi nogle venner herefter midnat, men det varer ikke længe, sagde han. Vi har alle været tidlig oppe.

Men godt nytår alligevel

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Min sku passes af bedsteforældre og manden og jeg sku til fest med venner men manden har lige pludseligt ombestemt sig.

Så nu skal vi bare sidde herhjemme og se tv til kl 00.00 . Synes det er deprimerende men han synes det hyggeligt og han sidder med tæppe og ser tilbudsaviser . Årh

Det lyder da totalt fesent af ham!

Anmeld

31. december 2011

bullerbassen

Her sidder mig og Silas og ser tegnefilm, vi har lige væt ude en tur alle sammen. Nu er manden ude og skyde af med de store.

Her er hjemme hver år, vi hygger spiser god mad....

Sådan kan vi godt li det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.