Er jeg den eneste der ikke fejre noget i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Anonym trådstarter

Min sku passes af bedsteforældre og manden og jeg sku til fest med venner men manden har lige pludseligt ombestemt sig.

Så nu skal vi bare sidde herhjemme og se tv til kl 00.00 . Synes det er deprimerende men han synes det hyggeligt og han sidder med tæppe og ser tilbudsaviser . Årh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Peanut

Anonym skriver:

Min sku passes af bedsteforældre og manden og jeg sku til fest med venner men manden har lige pludseligt ombestemt sig.

Så nu skal vi bare sidde herhjemme og se tv til kl 00.00 . Synes det er deprimerende men han synes det hyggeligt og han sidder med tæppe og ser tilbudsaviser . Årh

Nej ikke helt..

Vi er manden, hans bror og jeg.. Laver lidt mad.. Men har intet fyrværkeri, champagne eller kransekage... Såeh...

Men skal også arbejde i morgen, så er nok ikke oppe til midnat alligevel.. 

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Nej ikke helt..

Vi er manden, hans bror og jeg.. Laver lidt mad.. Men har intet fyrværkeri, champagne eller kransekage... Såeh...

Men skal også arbejde i morgen, så er nok ikke oppe til midnat alligevel.. 

Okay men det surt når man aftaler noget og lige i sidste øjeblik springer han fra. Det har han gjort i næsten altid vi sku ud med venner eller i bio

Anmeld

31. december 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg sidder hjemme med manden, sønnen og hunden

Her har manden det vidst som dig, men jeg synes det helt fint at være hjemme med min lille famile, dem jeg elsker

Anmeld

31. december 2011

merichs

Anonym skriver:

Jeg er på job, manden og datteren er ved mine forældre og spise. Når jeg kommer hjem omkring kl 23 ser vi nok lidt tv. Kl 24 ser vi fyrværkeri og så går vi i seng. Så nej, i er ikke de eneste

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Jeg sidder hjemme med manden, sønnen og hunden

Her har manden det vidst som dig, men jeg synes det helt fint at være hjemme med min lille famile, dem jeg elsker

Ja jeg elsker også at være sammen med min familie. Men det bare surt når han har gang på gang aflyst noget som vi sku sammen. Så sidder her og surmuler for mig selv . Ved ikke hvordan jeg skal ændre humøret nu.

Anmeld

31. december 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ja jeg elsker også at være sammen med min familie. Men det bare surt når han har gang på gang aflyst noget som vi sku sammen. Så sidder her og surmuler for mig selv . Ved ikke hvordan jeg skal ændre humøret nu.

Åh ja kan jeg godt se.. håber du kan komme i godt humør så i rigtig kan hygge.

Og håber også min mand gør

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Åh ja kan jeg godt se.. håber du kan komme i godt humør så i rigtig kan hygge.

Og håber også min mand gør

Héhe ja

Anmeld

31. december 2011

pussekat

hejsa

nej her i hus elsker vi at være hjem  for der er ikke nok af os som drik  så vi hygge os på sofa eller på net  og her også en hund som ikke kan lige alt det skyrer også

Anmeld

31. december 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Kan manden ikke blive hjemme med børnene, og du kan tage til fest så?

Ellers så håber jeg at humøret vender for dig.

Vi sidder også alene, min kæreste, jeg og vores datter på 2 måneder. Men det har vi selv valgt - orkede ikke ud, ovenpå alt det gejl i julen. Det er nu nemmest at være hjemme med en baby

Godt nytår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.