Drik til kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

S.Maria

Nu var jeg gravid sidste nytår og der drak jeg børnechampagne da jeg havde valgt slet ikke at drikke alkohol i min graviditet. Selvom jeg ikke tror det skader at nyde en lille smule engang imellem havde jeg bare valgt fra start af ikke at ville drikke noget som helst alkohol 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

samantha1986

SilasMor skriver:

min første tanke da jeg læste dit indlæg, var: Hvem siger du ikke må drikke et lille glas champagne?

Jeg er 35+0 og har fået et glas rødvin til maden både i dag og igår og juleaften. Det skader ikke at tage en enkelt genstand selvom man er gravid. 

Som jeg plejer at sige: Sundhedsstyrelsen er hysteriske og gør nærmest graviditet til en sygdom.

Der er også flere læger der har været ude og sige at der ikke er videnskabelige beviser for at fx et glas vin i ny og næ under graviditeten skader barnet. 

Jeg drak også nogle få glas rødvin i løbet at graviditeten med Silas har han fejler ingenting

Der er nogen der er meget hys med om man drikker alkohol. Jeg har ikke rørt noget overhovedet i graviditeten, men jeg synes altså ikke at jeg har lyst til at skåle i cola kl tolv. Nu har vi bare været to i aften, og så tænkte jeg at kl tolv kunne vi da godt gøre lidt som vi plejer.

Jeg drikker normalt heller ikke som sådan, og det er sikkert kun et par slurke alligevel, men det er bare ikke det samme hvis man ikke skåler i lidt Og nu passer jeg på med alt andet.

Anmeld

31. december 2011

samantha1986

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke været gravid på nytårsaften .. Men jeg kan sagtens undvære alkohol .. Drikker ikke noget i aften andet end pepsi max Men det er jo hvordan man er .. Jeg kan ikke lide det , så for mig er det ikke svært

Jeg er heller ikke normalt til alkohol, men siden jeg blev gravid har jeg har lyst til en mokai. Og er sikker på når jeg får en slurk så er det det, men det føles bare mere rigtig eller hvad man skal sige at tage en lille skål i mokai end i cola.

Anmeld

1. januar 2012

FogL

Jeg har drukket et enkelt glas asti, er 33+, og har det altså ikke skidt med det.. Det hører sig ligesom til, og vi må jo godt.. 

Anmeld

1. januar 2012

M (:

jeg har købt sprite og lidt forskellige drinksskulører til i aften ( blå bols og apricot lime), samt ananas, stjernefrugter og citroner. Så jeg regner med at drikke flotte kulørte mocktails hele aftenen :

Øh, ikke for noget, men blå bols er da på 21%?

Anmeld

1. januar 2012

samantha1986

ciepige skriver:

Jeg har drukket et enkelt glas asti, er 33+, og har det altså ikke skidt med det.. Det hører sig ligesom til, og vi må jo godt.. 

Jeg tog tre slurke Mokai, og det var ikke så godt som jeg husker. men så fik jeg da lidt

så længe man ikke gør det hver eneste dag så synes jeg heller ikke det gør noget, og man drikker sig jo ikke fuld

Anmeld

1. januar 2012

lio

S.Maria skriver:

Nu var jeg gravid sidste nytår og der drak jeg børnechampagne da jeg havde valgt slet ikke at drikke alkohol i min graviditet. Selvom jeg ikke tror det skader at nyde en lille smule engang imellem havde jeg bare valgt fra start af ikke at ville drikke noget som helst alkohol 

Jeg drak også børnechampagne igår, så slet ingen grund til at drikke alkohol.

Jeg havde det lige så sjovt som jeg plejer til nytår og champagnen smagte fin ude alkohol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.