Drik til kl 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. december 2011

samantha1986

Jeg er gravid 17+5, og vi skal sidde selv i aften med lækker mad. Vi har ikke købt champagne, da ingen af os kan lide det, og da jeg jo heller ikke må drikke det.

Vi har snakket lidt om hvad man kunne skåle i kl. 12 og vi har en mokai liggende. Kan det skade at tage et glas eller to af den bare her i aften? Er lidt sjovere end et glas vin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Frk Mig

samantha1986 skriver:

Jeg er gravid 17+5, og vi skal sidde selv i aften med lækker mad. Vi har ikke købt champagne, da ingen af os kan lide det, og da jeg jo heller ikke må drikke det.

Vi har snakket lidt om hvad man kunne skåle i kl. 12 og vi har en mokai liggende. Kan det skade at tage et glas eller to af den bare her i aften? Er lidt sjovere end et glas vin

jeg er gravid i uge 35 .. jeg skal have et lille glas asti når klokken bliver 12 .. og så bliver resten ellers børne champange eller cola ..

Anmeld

31. december 2011

samantha1986

Frk Mig skriver:

jeg er gravid i uge 35 .. jeg skal have et lille glas asti når klokken bliver 12 .. og så bliver resten ellers børne champange eller cola ..

Et lille glas skader ikke. Det var værre hvis det var hver dag. Så tænker også at jeg tager et og så ellers holder mig til cola.

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

samantha1986 skriver:

Jeg ville ikke indtage noget alkohol overhovedet, så hellere en Sprite

Anmeld

31. december 2011

Thalia

jeg har købt sprite og lidt forskellige drinksskulører til i aften ( blå bols og apricot lime), samt ananas, stjernefrugter og citroner. Så jeg regner med at drikke flotte kulørte mocktails hele aftenen :

Anmeld

31. december 2011

-Sigrid-

Frk Mig skriver:

Samme her 

Selvom vi har glemt at købe asti 

Et lille glas skader ikke, slet ikke når du er så langt henne, det er mest kritisk i starten 

Anmeld

31. december 2011

PsychedeliC

Da jeg var gravid valgte jeg at jeg overhoved ikke ville have alkohol i min mund . Jeg drak vist saftevand nytårsaften

Anmeld

31. december 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
samantha1986 skriver:

Jeg har hørt/læst om undersøgelser der viser at selv en øl kan give alcoholskader på fosteret.

Jeg var gravid til nytår sidste år, og rørte ikke alcohol overhovedet.

Anmeld

31. december 2011

Silas&Mille

min første tanke da jeg læste dit indlæg, var: Hvem siger du ikke må drikke et lille glas champagne?

Jeg er 35+0 og har fået et glas rødvin til maden både i dag og igår og juleaften. Det skader ikke at tage en enkelt genstand selvom man er gravid. 

Som jeg plejer at sige: Sundhedsstyrelsen er hysteriske og gør nærmest graviditet til en sygdom.

Der er også flere læger der har været ude og sige at der ikke er videnskabelige beviser for at fx et glas vin i ny og næ under graviditeten skader barnet. 

Jeg drak også nogle få glas rødvin i løbet at graviditeten med Silas har han fejler ingenting

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

Nu har jeg ikke været gravid på nytårsaften .. Men jeg kan sagtens undvære alkohol .. Drikker ikke noget i aften andet end pepsi max Men det er jo hvordan man er .. Jeg kan ikke lide det , så for mig er det ikke svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.