Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Kan ikke huske det Der er MANGE ! Hehe ..
Kan ikke huske det Der er MANGE ! Hehe ..
Ok jeg må prøve at søge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rødhætte skriver: Ok jeg må prøve at søge
De er vidst under livsstil / motion .. Tror jeg nok Og så tog jeg bare den første under "bedste gratis"
Hej Jeg har endelig fået investeret i en Iphone.. Med tungt hjerte måtte jeg sige farvel til min elskede nokia, som har klaret sig igennem en masse fald, vand/mælk/cola ud over sig, og ikke mindst babysavl.. Så NU er jeg med på moden Havde aldrig troet jeg ville bruge min telefon så meget som jeg nu er begyndt på.. Og det jeg på nuværende tidspunkt ikke selv ville kunne undvære er Week calendar, Indkøbslisten og det helt utrolig vanedannende spil Wordfeud (stm2812 - tilføj mig gerne) Men hvilke apps synes I er helt uundværelige.. Og godt nytår derude
Hej
Jeg har endelig fået investeret i en Iphone.. Med tungt hjerte måtte jeg sige farvel til min elskede nokia, som har klaret sig igennem en masse fald, vand/mælk/cola ud over sig, og ikke mindst babysavl.. Så NU er jeg med på moden
Havde aldrig troet jeg ville bruge min telefon så meget som jeg nu er begyndt på..
Og det jeg på nuværende tidspunkt ikke selv ville kunne undvære er Week calendar, Indkøbslisten og det helt utrolig vanedannende spil Wordfeud (stm2812 - tilføj mig gerne)
Men hvilke apps synes I er helt uundværelige.. Og godt nytår derude
Heytell...Har kune hentet den ned, men endnu ikke afprøvet det.Det er lige som walkie-talkie i stedet for at sms'e, så indtaler man bare noget til den anden, som så får en sms hun/han skal afspille
Jeg har:
Benjamins'mor skriver: Facebook, Mail, Messenger, Wordfeud (du bliver afhængig), Rejseplanen, TV2 news, Skype, Clubmatas, H&M.
Facebook, Mail, Messenger, Wordfeud (du bliver afhængig), Rejseplanen, TV2 news, Skype, Clubmatas, H&M.
ja wordfeud er en værre tidsrøver... utroligt så afhængig man bliver af sådan et lille 'simpelt' spil
Tina&Martin skriver: Heytell...Har kune hentet den ned, men endnu ikke afprøvet det.Det er lige som walkie-talkie i stedet for at sms'e, så indtaler man bare noget til den anden, som så får en sms hun/han skal afspille
Ja det er da ellers også super smart
Rødhætte skriver: Jeg har: Baby sleeper (en lyd der er beroligende) Facebook Soundhound (kan fortælle hvad en sang hedder og hvor den er fra) E-boks Angry birds Lommelygte Wordfeud (og ja stærkt vanedannende ) Heytell Mobilbank Youtube
Årh der var d lige et par stykker der jeg også kunne bruge takker
stm2812 skriver: ja wordfeud er en værre tidsrøver... utroligt så afhængig man bliver af sådan et lille 'simpelt' spil
stm2812 skriver: Årh der var d lige et par stykker der jeg også kunne bruge takker
Godt vi kan dele erfaringer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128