Uundværelige apps ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
24 svar
0 synes godt om
31. december 2011

stm2812

Hej

Jeg har endelig fået investeret i en Iphone.. Med tungt hjerte måtte jeg sige farvel til min elskede nokia, som har klaret sig igennem en masse fald, vand/mælk/cola ud over sig, og ikke mindst babysavl.. Så NU er jeg med på moden

Havde aldrig troet jeg ville bruge min telefon så meget som jeg nu er begyndt på..

Og det jeg på nuværende tidspunkt ikke selv ville kunne undvære er Week calendar, Indkøbslisten og det helt utrolig vanedannende spil Wordfeud (stm2812 - tilføj mig gerne)

Men hvilke apps synes I er helt uundværelige.. Og godt nytår derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Pige2009

Facebook, Danske Bank, E-Boks, Messenger, LinkedIn, Shazam, SMS Smileys, Brick Bong, Pacman, Boligsiden, Karolines opskrifter, TV2 Nyhederne, Radio 3 og Trendsales er de Apps jeg bruger mest

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

Jeg bruger mest spil

Men ellers bruger jeg Kitchen Friends (Knorrs app) , Baby monitor (babyalarm - Suuuper smart !!) , Facebook .. Og det var vidst det Har haft sådan nogle motionsapps .. Synes det var sjovt at se , hvor langt man gik med barnevognen Men det blev sgu lidt dyrt , når man ikke har fri datatrafik Hehe .. 

Og så bruger jeg selvfølgelig baby.dk via browseren ;D

Anmeld

31. december 2011

stm2812

Baagøe skriver:

Facebook, Danske Bank, E-Boks, Messenger, LinkedIn, Shazam, SMS Smileys, Brick Bong, Pacman, Boligsiden, Karolines opskrifter, TV2 Nyhederne, Radio 3 og Trendsales er de Apps jeg bruger mest

Uhh ja netbank og facebook må man endelig ikke glemme .. men fandt da lidt jeg ku bruge der mange tak

Anmeld

31. december 2011

stm2812

Maja_4000 skriver:

Jeg bruger mest spil

Men ellers bruger jeg Kitchen Friends (Knorrs app) , Baby monitor (babyalarm - Suuuper smart !!) , Facebook .. Og det var vidst det Har haft sådan nogle motionsapps .. Synes det var sjovt at se , hvor langt man gik med barnevognen Men det blev sgu lidt dyrt , når man ikke har fri datatrafik Hehe .. 

Hehe ja kæresten bruger den godt nok også rigtig meget til spil... Men er jo også smart med alt det man kan

Anmeld

1. januar 2012

stm2812

etilbudsavis er også helt uundværelig nu Dejligt at kunne finde de bedste tilbud når man er på farten

Anmeld

1. januar 2012

Rødhætte

Maja_4000 skriver:

Jeg bruger mest spil

Bliver lige nødt til at høre hvad den motions apps hedder? Lyder spændende

Anmeld

1. januar 2012

Maja_4000

Rødhætte skriver:

Bliver lige nødt til at høre hvad den motions apps hedder? Lyder spændende

Kan ikke huske det Der er MANGE ! Hehe .. 

Anmeld

1. januar 2012

Maja_4000

stm2812 skriver:

etilbudsavis er også helt uundværelig nu Dejligt at kunne finde de bedste tilbud når man er på farten

Nårh ja , den har jeg også Super smart

Anmeld

1. januar 2012

stm2812

Maja_4000 skriver:

Nårh ja , den har jeg også Super smart

Ja man kan jo lige så godt spare de åbenlyse steder ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.