Er det bare mig eller er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

Pige2009

Aprilmor11 skriver:

andre som stadig ikke har fået penge udbetalt ?

Jeg er på KH og dem jeg kender fik deres penge igår aftes, og det siges at det er DanskeBank som har været nede, men da jeg snakkede med dem igår mente de at alle skulle have fået. Så det kunne de ikke forstå. Er jeg den eneste med det problem ?

Jeg fik tidligere på ugen en udbetalingsspecifikation, hvori der stod, at jeg den 2/1 får penge Så hvis du ikke har fået det, skal du nok ikke regne med at få noget på udbetalt mandag før du har talt med kommunen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Jeg fik tidligere på ugen en udbetalingsspecifikation, hvori der stod, at jeg den 2/1 får penge Så hvis du ikke har fået det, skal du nok ikke regne med at få noget på udbetalt mandag før du har talt med kommunen

Sådan et brev har jeg ikke fået.

Men ringer derned i dag. Mit boligsikring er heldigvis gået ind, så der var lige til de regninger som blev trukket i dag. Tak for svar.

Anmeld

2. januar 2012

Aprilmor11

jydeinden skriver:

jeg har heller ikke fået min udbetalt, men det er dog nok min egen skyld.. jeg glemte at ringe til min sagsbehandler så hun kunne frigive mine penge, så det må jeg håbe jeg kan nå mandag

Øv. Håber at du kan i dag så Og tak for svar

Anmeld

2. januar 2012

Aprilmor11

wamse skriver:

Modtager du ikke en udbetalingsspecifikation på e-boks eller borger.dk?? Så kan du ihvertfald se, om du skulle have noget udbetalt.

Håber det bliver en god weekend for dig alligevel 

Godt nytår 

Det tror jeg ikke. Plejer at få en lønseddel ind af døren. Er ikke sås god til at bruge alt sådan noget elektronisk noget.

Og tak. Det gik. Godt nytår til dig også

Anmeld

2. januar 2012

jydeinden

Aprilmor11 skriver:

Øv. Håber at du kan i dag så Og tak for svar

hehe har jeg.. snakkede med dem her til morgen

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Bankerne havde problemer med udbetaling men størstedelen skulle have haft sine penge nu?

Anmeld

2. januar 2012

Aprilmor11

jydeinden skriver:

hehe har jeg.. snakkede med dem her til morgen

Åbner de ikke først klokken 10 ? Er det ikke komunnen du skal snakke med ? Men dejligt at du får dine penge

Anmeld

2. januar 2012

Aprilmor11

Henriette1708 skriver:

Min kæreste har hellere ikke fået løn. Han er selv på kontanthjælp samtidig med det har han hellere ikke fået lønseddel. Men han ringer også selv på mandag, for at hører. 

Er hans penge stadig ikke gået ind ? Det er mine nemlig ikke.

Anmeld

2. januar 2012

Aprilmor11

PsychedeliC skriver:

Bankerne havde problemer med udbetaling men størstedelen skulle have haft sine penge nu?

Ringede til min bank og fik af vide at de skulle alle have fået deres penge. Men det har jeg ikke. Men ringer på komunnen her kokken 10.

Anmeld

2. januar 2012

jydeinden

Aprilmor11 skriver:

Åbner de ikke først klokken 10 ? Er det ikke komunnen du skal snakke med ? Men dejligt at du får dine penge

var min sagdbehandler, men hun havde fri, så tingede til et akut nummer og de havde åbnet nu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.