Er det bare mig eller er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Aprilmor11

andre som stadig ikke har fået penge udbetalt ?

Jeg er på KH og dem jeg kender fik deres penge igår aftes, og det siges at det er DanskeBank som har været nede, men da jeg snakkede med dem igår mente de at alle skulle have fået. Så det kunne de ikke forstå. Er jeg den eneste med det problem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

FruStolpe

Aprilmor11 skriver:

Jeg er på KH og dem jeg kender fik deres penge igår aftes, og det siges at det er DanskeBank som har været nede, men da jeg snakkede med dem igår mente de at alle skulle have fået. Så det kunne de ikke forstå. Er jeg den eneste med det problem ?

Alle skulle da ha fået deres penge nu. Ihvertfald der hvor det var bankernes skyld.

Ringede du og tjekkede med kommunen i går at der ikke er gået noget galt med netop din udbetaling ?

Anmeld

31. december 2011

Aprilmor11

FruStolpe skriver:

Alle skulle da ha fået deres penge nu. Ihvertfald der hvor det var bankernes skyld.

Ringede du og tjekkede med kommunen i går at der ikke er gået noget galt med netop din udbetaling ?

Nej, kommunen er så smart at have lukket mellem jul og nytår Så kan ikke gøre noget før på mandag. Så har været på låne market for at få penge til at min søn kan få noget mad.

Men det ødelægger godt nok min weekend, at man ikke kan få betalt sine regninger, husleje og diverse.

Anmeld

31. december 2011

FruStolpe

Aprilmor11 skriver:

Nej, kommunen er så smart at have lukket mellem jul og nytår Så kan ikke gøre noget før på mandag. Så har været på låne market for at få penge til at min søn kan få noget mad.

Men det ødelægger godt nok min weekend, at man ikke kan få betalt sine regninger, husleje og diverse.

Det var jeg ikke klar over. Det er jo genialt

Hmm jamen så er der vel ikke andet at gøre end at vente, sikke da noget øv lige her til nytår. Men jeg håber da alligevel i får  et dejligt et af slagsen.  

Anmeld

31. december 2011

Aprilmor11

FruStolpe skriver:

Det var jeg ikke klar over. Det er jo genialt

Hmm jamen så er der vel ikke andet at gøre end at vente, sikke da noget øv lige her til nytår. Men jeg håber da alligevel i får  et dejligt et af slagsen.  

Går heldigvis ikke rigtig op i nytåret, mens sønnemand er så lille så vi skal ikke fejre det   Så vi skal nok få en god dag/aften.

Tak for svar og rigtig GODT NYTÅR til jer

Anmeld

31. december 2011

wamse

Modtager du ikke en udbetalingsspecifikation på e-boks eller borger.dk?? Så kan du ihvertfald se, om du skulle have noget udbetalt.

Håber det bliver en god weekend for dig alligevel 

Godt nytår 

Anmeld

31. december 2011

AndreasMor84

Aprilmor11 skriver:

Rigtig træls:-S
Men der er jo ik meget at gøre.. Regninger osv kan alligevel ikke betales i weekenden og mon ikke pengene er på din konto mandag? De er sikkert blevet overført i går men pga weekenden kan de først ses mandag.
Håber det går trods alt:-)

Anmeld

31. december 2011

Aprilmor11

AndreasMor2011 skriver:

Rigtig træls:-S
Men der er jo ik meget at gøre.. Regninger osv kan alligevel ikke betales i weekenden og mon ikke pengene er på din konto mandag? De er sikkert blevet overført i går men pga weekenden kan de først ses mandag.
Håber det går trods alt:-)

Det er desværre ikke derfor. Der er nogen papir man skal udfylde hver 3. måned, og dem som skulle afleveres i December skulle afleveres senest D. 22. Ellers så ville man ikke få sine penge udbetalt. Men jeg har ikke fået nogen papir siden august. Så tror at det er derfor.

Anmeld

31. december 2011

Henriette1708

Min kæreste har hellere ikke fået løn. Han er selv på kontanthjælp samtidig med det har han hellere ikke fået lønseddel. Men han ringer også selv på mandag, for at hører. 

Anmeld

31. december 2011

jydeinden

Aprilmor11 skriver:

jeg har heller ikke fået min udbetalt, men det er dog nok min egen skyld.. jeg glemte at ringe til min sagsbehandler så hun kunne frigive mine penge, så det må jeg håbe jeg kan nå mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.