Heltegalla på tv2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Bubbes skriver:

Min oldefar bliver "hyldet nu".. Han var en af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

AnnaK89

Bubbes skriver:

Anmeld

30. december 2011

AnnaKJ skriver:

Uden at lyde alt for negativ - så synes jeg efterhånden det ligner mere og mere et mediestunt med Jesper 

Der er så mange andre meget syge børn, som fortjener nøjagtig det samme, men som altid bliver glemt - for man kan jo, i følge systemet ikke hjælpe alle 

Jah, det har du nu ret i!!

Men det er nok hans personlighed der gør det... Man kan jo kun elske den lille charmebøf!!

Anmeld

30. december 2011

lycly

Bubbes skriver:

Hvis der er nogen der skal hyldes, så er det sgu frihedskæmperne under krigen. Det de gjorde var så uselvisk og sejt, de kæmpede virkelig for retfærdigheden! 

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

Tilmeldt skriver:

Jah, det har du nu ret i!!

Men det er nok hans personlighed der gør det... Man kan jo kun elske den lille charmebøf!!

Ja det giver jeg dig helt ret i - han har en herlig humor!

Men nogen gange tænker jeg lidt, hvis drengen er så syg, så lad ham da levet så normalt et liv som muligt. 

Og synes nogle af de udsendelser som er blevet lavet, de er overdrevet. 

Da Lærke gik til svømning på sygehuset, var det på samme hold som Jesper - og når vi var der, så var der altså ingen grænser for hvad den dreng kunne holde til 

Tror lidt hans forældre er gode til at blæse det hele op.

Anmeld

30. december 2011

Sabsy

LunaLykke skriver:

Hvis der er nogen der skal hyldes, så er det sgu frihedskæmperne under krigen. Det de gjorde var så uselvisk og sejt, de kæmpede virkelig for retfærdigheden! 

Han døde desværre i 2010, blev begravet i sin uniform. Han har fært dagbog over aktionerne. Han havde pistolen fra den gang da han levede.

Hvor er jeg bare PAVE STOLT!

Han er min helt, han var et så dejligt menneske

Anmeld

30. december 2011

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Ja det giver jeg dig helt ret i - han har en herlig humor!

Men nogen gange tænker jeg lidt, hvis drengen er så syg, så lad ham da levet så normalt et liv som muligt. 

Og synes nogle af de udsendelser som er blevet lavet, de er overdrevet. 

Da Lærke gik til svømning på sygehuset, var det på samme hold som Jesper - og når vi var der, så var der altså ingen grænser for hvad den dreng kunne holde til 

Tror lidt hans forældre er gode til at blæse det hele op.

Men han kan jo holde til meget, er det forkert af ham??

For mig lyder det som om han ikke må få opmærksomhed, men bare skal sidde og vente på at stille skoene!

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

Darling<3 skriver:

Men han kan jo holde til meget, er det forkert af ham??

For mig lyder det som om han ikke må få opmærksomhed, men bare skal sidde og vente på at stille skoene!

Det sagde jeg bestemt ikke 

Men når der mange gange bliver sagt i de udsendelser, at han faktisk ikke kan holde til ret meget, så synes jeg det virker underligt at han alligevel kan holde til rigtig meget når det kommer til stykket.

Lad ham dog leve et normalt liv som godt som han nu kan - hvad skal alt det medie-halløj til for? 

Anmeld

30. december 2011

morethanperfect

Åhh ja .. Vi så det også .. Vi var MEGET rørte , især at tænke på Daniels morfar kunne ha stået der som en af dem ..  
De frihedskæmpere har sku være såååå meget igennem man forstår det slet ikke ..

Og JO , så eelsker jeg jo Jesper ! 

Anmeld

30. december 2011

Darling<3

AnnaKJ skriver:

Det sagde jeg bestemt ikke 

Men når der mange gange bliver sagt i de udsendelser, at han faktisk ikke kan holde til ret meget, så synes jeg det virker underligt at han alligevel kan holde til rigtig meget når det kommer til stykket.

Lad ham dog leve et normalt liv som godt som han nu kan - hvad skal alt det medie-halløj til for? 

Jeg kender hverken Jesper eller hans familie, men jeg kunne da forstille mig at han er lidt stolt over at komme på tv, det er jo ikke sole der får deres eget program

Sygdommen gør at hans krop ældes hurtigere end vores, men han er jo stadig et barn og børn skal vel have frihed til at boltre sig ìg lege som de vil, livet er jo på lånt tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.