nytår - børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Anne85

Vores søn på 4 1/2 får lov til at være oppe så længe han kan... Men den lille på 17 mdr kommer i seng som hun plejer - men vågner hun af fyrværkeriet og ikke er til at få til at sove igen kommer hun selvfølgelig bare op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Mor-til-asta-09

Malli skriver:

Hej de damer!

Så er nytårsaften lige om hjørnet, og jeg er egentlig  bare nysgerrig efter at høre om i putter jeres børn ( 2 år og op) til normal tid som i plejer, eller lader i dem være med til de ikke kan mere? Hvis putter dem, og de vågner kl 24 pga alt larmen, vil i så lade dem komme med op og kigge, for at vise dem at der ikke er noget at være bange for, eller vil i prøve at se om det kan lade sig gøre at få dem tl at lægge sig igen?

Jeg håber at min datter sover igennem, selvom jeg nu tror at hun vågner! 

GODT NYTÅR TIL JER ALLE! 

Hejsa.. og Godt nytår til dig også.

Herhjemme er asta 2½ og hun får lov til at blive oppe til hun ikke kan mere. Og når klokken bliver 12, og hvis hun vågner ( hvis hun sover ) så kommer hun med ud og kigger.. der er købt sikkerhedsbriller til hende og knaldperler.. herhjemme er der børnenytår iår, så der er 6 børn fra 1-8 år, så er nok begrænset hvor meget der bliver sovet.. hehe

Anmeld

30. december 2011

oerbaek

mine drenge på 6 år 4 år og 9 mdr får lov at være oppe så længe de kan. ham på 9 måneder regner jeg ikke med bliver meget senere end han plejer. 

Men sidste år holdt de 2 andre til klokken var 2 om natten de var godt nok trætte dagen efer men så fik de bare en middagslur

Anmeld

31. december 2011

TaAsJu

Her får de lov og være oppe til de ikke kan mere.. Tammie på 6 plejer og klare den men tror Anna-Sophie sover.. Vågner hun kommer hun med op og kigge hvad der sker... Normalt får Tammie lov og "feste" vider men fordi turen går mod Dk på mandag kommer hun i seng lige efter da vi måske starter vores rejse allerede søndag formiddag pga dårligt vejr... men krydser alt hvad der krydses kan få vi bare skal flyve med helo mandag

Anmeld

31. december 2011

Nessie

Daniel bliver puttet når han er blevet træt, og det vil nok være mellem kl. 21 og 22.

Vågner han, kommer han lige med ud og ser fyrværkeri, men jeg regner egentlig med at han bare sover fra det hele

Godt nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.