nytår - børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Malli

Hej de damer!

Så er nytårsaften lige om hjørnet, og jeg er egentlig  bare nysgerrig efter at høre om i putter jeres børn ( 2 år og op) til normal tid som i plejer, eller lader i dem være med til de ikke kan mere? Hvis putter dem, og de vågner kl 24 pga alt larmen, vil i så lade dem komme med op og kigge, for at vise dem at der ikke er noget at være bange for, eller vil i prøve at se om det kan lade sig gøre at få dem tl at lægge sig igen?

Jeg håber at min datter sover igennem, selvom jeg nu tror at hun vågner! 

GODT NYTÅR TIL JER ALLE! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Malli

slet ingen?

Anmeld

30. december 2011

Mum33

Vi er 3 par der skal holde nytår sammen og vi har en hver på mellem 2 og 3 år. De får lov at holde ud så længe de kan og putter dem så. Vågner de kl 12 får de lov at se fyrværkeri, men vækker dem ikke. Selvfølgelig er de trætte næste dag, men ikke mere end at det kan klares med en lang middagslur og en ekstra tegnefilm  

Anmeld

30. december 2011

Ayasmor

Her tror jeg min datter på 3 får lov til at være med så længe hun lige kan klare. Vi skal intet dagen efter, så der er mulighed for en middagslur

Anmeld

30. december 2011

dorthemus

Jeg tager det som det kommer min datter er 19 måneder og vi skal være sammen med 10 andre voksne og 10 børn så det skal nok blive sjov Jeg forventer ikke, at hun sover igennem og vågner hun vil jeg prøve at få hende til atsove igen, men lykkes det ikke så kommer hun op.

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Her får Julie lov til at være oppe til hun ikke kan mere... Hun skal være sammen med en knægt på 6 år... Så det skal nok gå... Hvis hun går kold før og vågner til midnat, får hun selvfølgelig lov til at se fyrværkeri... 

Anmeld

30. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har tænkt, at min datter på 2 år og 4 mdr og jeg skal ud og se fyrværkeri efter nytårstalen, og så kommer hun i seng til normal tid. Hvis hun vågner af det, får hun lov til at komme med ind i stuen eller køkkenet og kigge på, men jeg håber, hun vil sove fra det hele (vi skal ikke være sammen med nogen så på nær fyrværkeriet, vil det bare være en helt alm aften)

Anmeld

30. december 2011

Kamulla

årh... pas... nok ved en 21-22tiden tror jeg.. så har han holdt godt.. ser på det hvor træt han er, det er en dag der er i hyggens tegn som jul, så ser på det... de fyrer fyrværkeri af hele tiden, så har ikke det store behov for han SKAL være vågen kl 00 når han er så lille endnu..

Anmeld

30. december 2011

Malli

Tak for jeres svar. Jeg har nu også tænkt mig at lade min datter blive oppe, og så må vi se hvor længe hun holder. Er meget spændt på hvordan denne aften skal forløbe sig

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

Malli skriver:

Hej de damer!

Så er nytårsaften lige om hjørnet, og jeg er egentlig  bare nysgerrig efter at høre om i putter jeres børn ( 2 år og op) til normal tid som i plejer, eller lader i dem være med til de ikke kan mere? Hvis putter dem, og de vågner kl 24 pga alt larmen, vil i så lade dem komme med op og kigge, for at vise dem at der ikke er noget at være bange for, eller vil i prøve at se om det kan lade sig gøre at få dem tl at lægge sig igen?

Jeg håber at min datter sover igennem, selvom jeg nu tror at hun vågner! 

GODT NYTÅR TIL JER ALLE! 

De sidste par år er vores blevet puttet omkring kl. 20 hvor de har været trætte, men nu må vi se hvorlænge de holder i år, de er 3 og 4 år. og de har ikke været vågnet ved midnat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.