2 år 4 mdr hvad bruger jeres i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Svenne

Nu er min søn ikke specielt slank, men måske kan jeg hjælpe alligevel, for jeg kan da fortælle, hvilke mærker jeg undgår, fordi de ikke passer hans facon Så de må være til slanke børn:

Hollys
Name It (jeans hvertfald)
Danefæ bluser (de er lange og smalle)

Min søn er 20 mdr., vejer omkring 12,5 kg. og er ca. 85 cm. Så alt i alt meget normal, tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Nessie

Min søn er 2 år og snart 3 mdr. Vejer ca. 13 kg, og er ca. 90 cm lang.

Han er også slank, og kan kun bruge bukser med elastik-system i. Synes at H&M's tøj er udemærket til ham, og Name It, men de kan dog godt være lidt korte i bukserne.
Han bruger str. 92

Anmeld

31. december 2011

NinaNymannMadsen

Asta er 2½ og har de sidste par måneder brugt 86 i bluser og nogen bukser ellers så bruger hun 92 i alt.

hun vejer 15 kg og er nok omkring de 86-88 cm høj

Anmeld

31. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Mange tak for svar ja han er også lille min datter passer en str 62 i maven men det er jo for kort i hendes ben. Min datter var også snart 3 1/2 mdr ind hun var ud af 56

Kender det alt for godt... Frederic bruger 104/110 i sine alm bukser, som næsten alle er baggy bukser - hummel - björkvin - minymo osv. Er glad for at de i hans børnehave stadig har tilladt bukser med snørre - ellers aner vi ikke hvad vi skal gøre..

Også derfor han har strømpe bukser under...

se evt dette album; http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=8227

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Kender det alt for godt... Frederic bruger 104/110 i sine alm bukser, som næsten alle er baggy bukser - hummel - björkvin - minymo osv. Er glad for at de i hans børnehave stadig har tilladt bukser med snørre - ellers aner vi ikke hvad vi skal gøre..

Også derfor han har strømpe bukser under...

se evt dette album; http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=8227

det kunne være det er det jeg skal til at købe til min pige så er så træt af det har lige købt et par smal bukser og snøret dem helt ind og de sidder bare ikke godt hvis de skal snøres for meget ind

Anmeld

1. januar 2012

Miss T

Lige omkring 86/92

Anmeld

2. januar 2012

Christina.78

Cecilie bruger næsten 92 i de fleste mærker nu..kan dog passe enkelte stk 86...hun er vist oppe på 13 kg nu og nok de 90-92 cm tror jeg..men også en spinkel pige med nedsat appetit, så..

Synes Wheat, Hummel, H&M og Name It passer hende godt..dog kan Name It godt blive for kort i visse modeller..

Anmeld

2. januar 2012

LC

Har en på 2 år, som vejer 12,5kg og er 86 cm. str. 92 er ved at være for småt til hende, sp er ved at gå op i str. 98.

Hollys er ihvertfald godt når man er slank.... det har aldrig passet min tyksak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.