2 år 4 mdr hvad bruger jeres i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

har en lille fin en på 10,4 kilo og omkring 88 90 høj

som bruger str 86 mest men lige på vej over i en 92..

er tynd om maven og skal altid have snøret sin bukser godt ind bluser er gerne for store om maven....

nogen der enlig kender et godt mærke som er til de lidt smal børn...

skriver anonym af private årsager undskylder mange gange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Leneur

Anonym skriver:

er tynd om maven og skal altid have snøret sin bukser godt ind bluser er gerne for store om maven....

wheat er et godt mærke til de lidt mindre synes jeg. Min datter vejer 10,5 kg og måler 83 cm.

Anmeld

30. december 2011

Dutti

Anonym skriver:

TToVorVoreVorescbabarhar en lille fin en på 10,4 kilo og omkring 88 90 høj

Vores barn på den alder bruger 98-104 og vejer godt 15 kg og måler 90 cm
Så en lille forskel

Anmeld

30. december 2011

Lone Jakobsen

Rasmus er ca 2½ år og bruger str. 92. han har dog stadig nogle bukser i str. 86.

Anmeld

30. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Frederic på lidt over 3 år bruger stadig str 68 baggy bukser - som knickers og med seje drenged strømpebukser under.

han har altid været et slankt barn og vejed 9,9 kg ved både 1 og 2 års undersøgelsen, trods sine dengang 83 og 88 cm. Idag er han 1 m og lige knap 11½-12 kg.

Så her har hans bukser skullet være 92/98 da han har lange ben og 86 i overkrop. Men opgav stort set at finde bukser til ham da han var omkring 21 mdr gammel.

Her kan han bukser ikke strammes nok ind med det der eleastik system, da alt stof bliver mast sammen på den elastik og så får han anderumpe... Det eneste bukser han som sådan ser nogenlunde ud i er baggy stil's bukser, da de poser på den gode måde. 

Ved at både name it og minymo laver nogle fede baggy bukser også til piger.

Anmeld

30. december 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

...Karla er 10 mdr og bruger 86 (11 kg) !! Vildt med sådan en forskel....!! Nå det var et sidespring, men så blev den da lige oppet

//Mette

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Frederic på lidt over 3 år bruger stadig str 68 baggy bukser - som knickers og med seje drenged strømpebukser under.

han har altid været et slankt barn og vejed 9,9 kg ved både 1 og 2 års undersøgelsen, trods sine dengang 83 og 88 cm. Idag er han 1 m og lige knap 11½-12 kg.

Så her har hans bukser skullet være 92/98 da han har lange ben og 86 i overkrop. Men opgav stort set at finde bukser til ham da han var omkring 21 mdr gammel.

Her kan han bukser ikke strammes nok ind med det der eleastik system, da alt stof bliver mast sammen på den elastik og så får han anderumpe... Det eneste bukser han som sådan ser nogenlunde ud i er baggy stil's bukser, da de poser på den gode måde. 

Ved at både name it og minymo laver nogle fede baggy bukser også til piger.

Mange tak for svar ja han er også lille min datter passer en str 62 i maven men det er jo for kort i hendes ben. Min datter var også snart 3 1/2 mdr ind hun var ud af 56

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

...Karla er 10 mdr og bruger 86 (11 kg) !! Vildt med sådan en forskel....!! Nå det var et sidespring, men så blev den da lige oppet

//Mette

Ja det er vildt har et barn mere der er 1 år yngre end hende og bruger 80 86

Anmeld

30. december 2011

Laulund87

Min datter er lige fyldt 2 år og hun vejer 10,5 og måler 79 cm.

Jeg kigger efter regulerebare bukser, de er smarte. Og så synes jeg Hummel tøj er godt til slanke børn

Anmeld

30. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

min datter vejer 11kg og er 88cm.. Hun bruger mest str.92, men kun fordi hun ligger lige imellem, så kan ikke passe str. 86 i længden.. Der skal være knapper i livet, så de kan spændes ind ellers kan hun ikke passe dem om maven.. Køber mest tøj i h&m til hende... Kun fordi tøjet kan spændes ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.