Babys navle bløder - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Moms

ledermus skriver:

ved ikke så meget det med heling af navlen...min søns navne helede stærkt syntes jeg men iforhold til babysvøm så må du jo først gå i vandet efter din 8 ugers undersøgelse og baby skal veje mere end 3500 g eller 4000g  lidt forskelligt fra svømmehal til svømmehal

8 uger....jeg har fået at vide, at babys navle skal være afhelet og jeg skal være stoppet med at bløde....

det sidste kommer ikke til at vare så længe tror jeg. Er allerede på trusseindlæg - så mangler vi bare navlen.

Må hellere spørge sundhedsplejersken om det også...

Tak for dit svar

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Clisolka

Der gik et par uger før Isabellas navle var helet. Vi lod det helt være herhjemme. Vi fik besked på ikke at røre den både af SP og jordemødrene på sygehuset 

Anmeld

30. december 2011

ledermus

Moms skriver:

8 uger....jeg har fået at vide, at babys navle skal være afhelet og jeg skal være stoppet med at bløde....

det sidste kommer ikke til at vare så længe tror jeg. Er allerede på trusseindlæg - så mangler vi bare navlen.

Tak for dit svar

Moms

ja må du hellere...jeg fik oplyst at jeg skulle vente med svømmehal til efter min 8 ugers undersøgelse

Anmeld

31. december 2011

Nessie

Moms skriver:

Tak for dit svar

Moms

Jeg fik også at vide at jeg skulle vente til efter 8 ugers undersøgelsen. Både for min og babys skyld.
Der er så mange lyde og lugte i svømmehallen, så det kan godt være meget overvældende for de små. Første gang var vi der ´kun i ca. 10 minutter, så havde han fået nok.

Mht. navlen, så lad den endelig være, men bliver der ved med at sive frisk blod, så få en tid hos lægen, så de lige kan kigge på den

Anmeld

31. december 2011

Moms

Nessie skriver:

Jeg fik også at vide at jeg skulle vente til efter 8 ugers undersøgelsen. Både for min og babys skyld.
Der er så mange lyde og lugte i svømmehallen, så det kan godt være meget overvældende for de små. Første gang var vi der ´kun i ca. 10 minutter, så havde han fået nok.

Mht. navlen, så lad den endelig være, men bliver der ved med at sive frisk blod, så få en tid hos lægen, så de lige kan kigge på den

Hej Nessie,

tak for dit svar. Øv bøv.

Jeg må hellere vente.

Moms

Anmeld

31. december 2011

Mother-love

Isabellas navle røgogså af efter en uge tror jeg. Den nåede aldrig at lugte ihvertfald. Og hun blødte heller ikke. Men efter noget tid begyndte det at bløde lidt. Og det stod på længe faktisk. Jeg rensede også med en vatpind og skumklude hver dag. Og den helede fint med tiden. Tror ikke det betyder noget for hun har en rigtig fin navle idag. ( hun er 7 mdr)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.