da jeg ikke kommer på imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

VNB

An&Jo skriver:

mange tak og i lige måde..

Det er altid en fornøjelse at logge på baby.dk og hjælpe andre, men også at få hjælp hvis det er det man har brug for..

ja det er så skønt! Håber aldrig baby.dk lukker for så ville jeg godt nok være lost nogle gange 

Rigtig dejlig aften til dig og din familie søde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

VNB

Babymor2010 skriver:

Super godt billede du har fået taget 

Tak, du må også have et fantastisk nytår 

mange tak! 

hihi ja han er bare så nuser med sin lille nytårs hat! 

Anmeld

30. december 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Haha .. Ja Det sidste nye er at Caroline snakker i telefon i ALT .. Alt skal op til øret og så sidder hun bare og siger "da da da da" Haha .. SÅ meget synes jeg nu ikke vi snakker i telefon .. Og det er næsten kun når hun sover :b Men det er sgu meget sjovt 

hahaha!  det gør Viktor også!!!! ej hvor sjovt  

jeg er flad af grin hver gang han gør det. Han siger så bare "hej!" og "der-der-der" når han "tager" telefonen 

og det er åbenbart også skide sjovt når han kan holde den op til vores øre og så skal man sige "hallo hallo, er det Viktor?" så griiiiiner han 

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

VNB skriver:

hahaha!  det gør Viktor også!!!! ej hvor sjovt  

jeg er flad af grin hver gang han gør det. Han siger så bare "hej!" og "der-der-der" når han "tager" telefonen 

og det er åbenbart også skide sjovt når han kan holde den op til vores øre og så skal man sige "hallo hallo, er det Viktor?" så griiiiiner han 

Haha ! Hvor skægt ! :b Der er ingen i vores mg som gør det  

Anmeld

30. december 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Haha ! Hvor skægt ! :b Der er ingen i vores mg som gør det  

tror faktisk heller ikke at der er andre en Viktor i min Mg der gør det...  

haha men jeg indrømmer blankt at han har set mig tale en del i tlf...  jeg bor langt væk fra hele min familie, så der bliver snakket i tlf rimlig tit... så tror han er miljø skadet 

men er da glad for at høre at han ikke er den eneste med den "dille" 

måske de skulle udveklse numre 

Anmeld

30. december 2011

NNL

VNB skriver:

årh 1000 tak søde kusine! 

og selv tak! dejligt at vi altid kan være der for hinanden! Uanset om det måtte være for trøst ved manglende positive test, kiksede tatoos eller blot for at komme af med tanker der løber løbsk i ring! 

Det blir så STORT når du i år 2012 føder endnu en meget ønsket og total lækker lille nørskovs dreng! Dem kan vi altså ikke få for mange af  og jeg glæder mig glæder mig glæder mig til at blive moster og holde sådan en helt lille ny trold igen! 

love you! 

Ihh altså, selv mange tak Og du bliver en af de allerførste på sms listen når han kommer til verden omkring maj

GODT NYTÅR!

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

VNB skriver:

tror faktisk heller ikke at der er andre en Viktor i min Mg der gør det...  

haha men jeg indrømmer blankt at han har set mig tale en del i tlf...  jeg bor langt væk fra hele min familie, så der bliver snakket i tlf rimlig tit... så tror han er miljø skadet 

men er da glad for at høre at han ikke er den eneste med den "dille" 

måske de skulle udveklse numre 

Hehe .. Jamen jeg snakker da også meget i telefon Men synes nu ikke hun har set det .. Men det har hun jo nok :b

Hun ringede til min mor den anden dag .. Så kunne hun bare høre "dut dut dut" , fordi Caroline sad og hamrede på knapperne Haha

Anmeld

30. december 2011

VNB

NNL skriver:

Ihh altså, selv mange tak Og du bliver en af de allerførste på sms listen når han kommer til verden omkring maj

GODT NYTÅR!

jubiiiii! total yndlings sms! 

Anmeld

30. december 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Jamen jeg snakker da også meget i telefon Men synes nu ikke hun har set det .. Men det har hun jo nok :b

Hun ringede til min mor den anden dag .. Så kunne hun bare høre "dut dut dut" , fordi Caroline sad og hamrede på knapperne Haha

hihihihi årh hvor kært  

og ja de opfanger og fatter helt sikkert mere end vi lige umiddelbart tror 

Anmeld

30. december 2011

An&Jo

VNB skriver:

ja det er så skønt! Håber aldrig baby.dk lukker for så ville jeg godt nok være lost nogle gange 

Rigtig dejlig aften til dig og din familie søde! 

ja jeg ville os være ret lost så..

og rigtig god aften til dig og din familie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.