Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...vil jeg ønske alle på baby.dk et rigtig godt nytår idag!
Tak for alle de gode debatter, gode råd, søde kommentarer, sjove indslag og fantastisk hjælpsomhed når man lige står og mangler det - gennem 2011!
Jeg nyder at logge på hver dag og følge med i voksende børn, voksende mavser, flotte nye kager og snik snak om alt mellem himmel og jord!
Det har været et kæmpe stort og fantastisk år for mig og min lille nye familie! Viktor er blevet 1 år og jeg er virkelig imponeret over hvor meget der sker med sådan en bette fyr på ét år! Jeg er startet op igen efter en SKØN barsel, og vi er begyndt at kigge efter hus som vi håber på at kunne flytte i engang til sommer (forhåbentlig ) jeg elsker simpelthen mine 2 drenge så højt og jeg glæder mig til at hoppe ind i år 2012 og få endnu flere dejlige oplevelser sammen med dem!
Kan i nu allesammen have en rigtig GOD nytårs-aften imorgen, og passe på jer selv Vi ses herinde i det nye år!
mange varme hilsner fra Vinni!
GODT NYTÅR!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt nytår sødeste Vinni!
Hvor er han bare dejlig
Og i lige måde ! Håber I får en fantastisk aften (og et fantastisk 2012 )
VNB skriver: ...vil jeg ønske alle på baby.dk et rigtig godt nytår idag! Tak for alle de gode debatter, gode råd, søde kommentarer, sjove indslag og fantastisk hjælpsomhed når man lige står og mangler det - gennem 2011! Jeg nyder at logge på hver dag og følge med i voksende børn, voksende mavser, flotte nye kager og snik snak om alt mellem himmel og jord! Det har været et kæmpe stort og fantastisk år for mig og min lille nye familie! Viktor er blevet 1 år og jeg er virkelig imponeret over hvor meget der sker med sådan en bette fyr på ét år! Jeg er startet op igen efter en SKØN barsel, og vi er begyndt at kigge efter hus som vi håber på at kunne flytte i engang til sommer (forhåbentlig ) jeg elsker simpelthen mine 2 drenge så højt og jeg glæder mig til at hoppe ind i år 2012 og få endnu flere dejlige oplevelser sammen med dem! Kan i nu allesammen have en rigtig GOD nytårs-aften imorgen, og passe på jer selv Vi ses herinde i det nye år! mange varme hilsner fra Vinni! GODT NYTÅR!!!!
Ååååårh "moster" Nadias fine nytårs-trold Hvor ser han dejlig ud
Rigtig, rigtig godt nytår til jer også! Håber I får en fantastisk aften med vennerne, og at I kommer godt ind i det nye år
Mange tusind tak til dig fordi du evigt og altid er der for mig, og at jeg altid har kunnet ringe til dig når jeg endnu engang ikke var blevet gravid. Er så glad for at have dig i mit liv, og jeg håber du og dine drenge bliver en kæmpe del af mit kommende liv med mine (snart) to drenge
Mange millioner nytårs-kram fra Nadia og Sigurd i maven Og selvfølgelig Jesper, men han ved ikke jeg skriver
M (: skriver: Godt nytår sødeste Vinni!
mange tak søde
Maja_4000 skriver: Hvor er han bare dejlig Og i lige måde ! Håber I får en fantastisk aften (og et fantastisk 2012 )
1000 tak søde! og i lige måde til det hele!
glæder mig til at dele flere oplevelser og sjove ting som vores 2 december børn finder på at lave i 2012!
Super godt billede du har fået taget
Tak, du må også have et fantastisk nytår
VNB skriver: 1000 tak søde! og i lige måde til det hele! glæder mig til at dele flere oplevelser og sjove ting som vores 2 december børn finder på at lave i 2012!
Haha .. Ja Det sidste nye er at Caroline snakker i telefon i ALT .. Alt skal op til øret og så sidder hun bare og siger "da da da da" Haha .. SÅ meget synes jeg nu ikke vi snakker i telefon .. Og det er næsten kun når hun sover :b Men det er sgu meget sjovt
NNL skriver: Ååååårh "moster" Nadias fine nytårs-trold Hvor ser han dejlig ud Rigtig, rigtig godt nytår til jer også! Håber I får en fantastisk aften med vennerne, og at I kommer godt ind i det nye år Mange tusind tak til dig fordi du evigt og altid er der for mig, og at jeg altid har kunnet ringe til dig når jeg endnu engang ikke var blevet gravid. Er så glad for at have dig i mit liv, og jeg håber du og dine drenge bliver en kæmpe del af mit kommende liv med mine (snart) to drenge Mange millioner nytårs-kram fra Nadia og Sigurd i maven Og selvfølgelig Jesper, men han ved ikke jeg skriver
årh 1000 tak søde kusine!
og selv tak! dejligt at vi altid kan være der for hinanden! Uanset om det måtte være for trøst ved manglende positive test, kiksede tatoos eller blot for at komme af med tanker der løber løbsk i ring!
Det blir så STORT når du i år 2012 føder endnu en meget ønsket og total lækker lille nørskovs dreng! Dem kan vi altså ikke få for mange af og jeg glæder mig glæder mig glæder mig til at blive moster og holde sådan en helt lille ny trold igen!
love you!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128