Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Det lader til at I alle er rimelig enige omkring broccoli salaten Så er dagens stoooore spørgsmål:Kan jeg lave det idag? Eller skal jeg vente til i morgen?(vil helst overstå det meste idag nemlig hehe)
Det lader til at I alle er rimelig enige omkring broccoli salaten Så er dagens stoooore spørgsmål:Kan jeg lave det idag? Eller skal jeg vente til i morgen?(vil helst overstå det meste idag nemlig hehe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg plejer at lave den uden den der dressing ting
Broccoli (20 sec i mikroen med lidt vand i bunden)
Cocktailtomater
Rød peberfrugt
Bacontern
Saltede græskarfrø
Feta
Balsamico
Olivenolie
MUMS! Og det er et kæmpe hit hver gang
Frk-Lotusblomst skriver: Dunn´kan sagtens lave det idag. vil dog vente med at blande dressingen i..
Dunn´kan sagtens lave det idag. vil dog vente med at blande dressingen i..
Zafir skriver: Ja - så lave salaten og lave dressingen og blande tingene sammen ved servering
Ja - så lave salaten og lave dressingen og blande tingene sammen ved servering
Nej bland sammen et par timer før servering (men ikke i dag - det er allerbedst hvis det kun har stået et par timer, men kan sagtens spises efterfølgende dag)
Dressingen gør broccolien sådan lidt mør i det - hvis du vælger at blancere er det jo nok ligegyldigt, men hvis du vælger rå broccoli ville jeg blande så det kan nå at trække ordentlig
For gud skyld, RÅ broccoli!!! Fik en gang en der smagte af prut, fordi den var blevet næsten kogt!!
Jeg bruger Creme fraise, rørt op med eddike, sukker og løg, og så ellers stegt bacon tern, solsikkekerner, og rosiner.
Min svigermor laver den på kaffefløde, og min svigerinde på miracelwipe! Men kan nu bedst li min egen!!
Tilmeldt skriver: For gud skyld, RÅ broccoli!!! Fik en gang en der smagte af prut, fordi den var blevet næsten kogt!! Jeg bruger Creme fraise, rørt op med eddike, sukker og løg, og så ellers stegt bacon tern, solsikkekerner, og rosiner. Min svigermor laver den på kaffefløde, og min svigerinde på miracelwipe! Men kan nu bedst li min egen!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128