Nusseklud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

TineA

Malli skriver:

Nej desværre kender jeg ikke lige den der kanin, men rigtig god ide at oprette en søge annonce på dba, trendsales og guloggratis jeg krydset fingre for at i får skaffet et lille lager 

1000 tak, hvor sødt af dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

TineA

MoarHvidovre skriver:

Vi havde det samme problem med vores dreng. Der var kun EN nusseklud der duede og hvis vi ikke kunne finde den var helvede løs. Da vi så fik nr. 2 - vores pige - fik hun en hel almindelig lyserød stofble med hendes navn på og dem kunne vi til enhver tid skaffe.

God plan !!

Men vi har også prøvet at introducere en masse andre , bl.a. "Plys"..

Men nej! Kun "Niiiiin", som han jo siger

Anmeld

30. december 2011

TaAsJu

Uha vi haft samme problem med Tammie.. Og en weekend bio mor havde hende blev den væk.. PANIK og hun var lige kommet af med sutten nogle uger for inden så rød var den eneste der duede..

Vi tog ved lære og da Anna-Sophie kom til verden fik hun 3 stk i liften af forskellige mærker og de 3 er stadig yndlings.. Men for tiden elsker hun bare bamser der er pt 13 i sengen og gud hjælpe mig om hun ikke ved lige hvad for nogen...

Men vil lige kigge efter i gemmeren om vi har sådan en.. for av det gør ondt hvis den bliver væk...

Anmeld

30. december 2011

Janni.

W.. skriver:

Ej, vi håber sådan at det er den han har!!!

Vi  

Tusinde tak!!

Hvis du sender en pb med adresse så sender jeg denne så snart vi får mulighed for det.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2011

TineA

Janni. skriver:

Hvis du sender en pb med adresse så sender jeg denne så snart vi får mulighed for det.. 

Du har jo lige reddet vores liv

Jeg sender lige pB

Anmeld

30. december 2011

IngenKoPåIsen

Janni. skriver:

Anmeld

30. december 2011

K&S

Janni. skriver:

Heltekvinden 2011

Anmeld

30. december 2011

Janni.

K&S skriver:

Heltekvinden 2011

*host host*

Anmeld

30. december 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Anmeld

30. december 2011

bullerbassen

K&S skriver:

Heltekvinden 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.