Nusseklud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.158 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. december 2011

TineA

William har sin elskede nusseklud "Kanin", som han ikke kan eller vil sove uden for noget i verden

Den er slidt og meget nusset og vi er bange for, at den en dag bliver væk eller går i stykker, for så er helvede først løs.

Men IKEA, hvor Kanin kommer fra, laver ikke Kanin mere  

Så W kan ikke få en ny.

Så nu kommer I ind i billedet.. Hvis I selv har en derhjemme eller kender nogle som kender nogle der har Kanins tvillingebror, er vi MEGET  interesseret i at købe den!!

Vi håber på I kan hjælpe!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

TineA

PS

Kanin hedder Fabler og ser således ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

Malli

Vil bare håbe for jer i får en ekstra, vi har nemlig stået i situationen hvor helvede brød løs. Min datter har en nusseklud fra H&M og hun mistede den en dag hun var på tur med sin dagpleje mor. Den var bare væk, og ikke til at opdrive i H&M længere. Jeg satte en "efterlysning" på dba.dk og gul&gratis.dk og fik på den måde skaffet 2 helt nye nusser. Men sikke nogle dage/nætter vi havde inden de nye kom med posten. Så når vi skal ha nummer 2 får h*n en der er af mærke, og som kan fremskaffes til hver en tid krydser får at i får en ny ekstra nusse

Anmeld

29. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde det samme problem med vores dreng. Der var kun EN nusseklud der duede og hvis vi ikke kunne finde den var helvede løs. Da vi så fik nr. 2 - vores pige - fik hun en hel almindelig lyserød stofble med hendes navn på og dem kunne vi til enhver tid skaffe.

Anmeld

29. december 2011

MorTil4<3

hehe min dreng har fået en ide med at hans nusseklud er hans hovedpude hehe

men det er heldigvis ikke så slemt en grad, det er kun hvis at han lige ser den at han så ikk ka undvære den i nogen timer, men så snart at han har fået den lagt og så glemmer den så er det ik noget problem at unvære sin hovedpude

Anmeld

29. december 2011

TineA

Malli skriver:

Vil bare håbe for jer i får en ekstra, vi har nemlig stået i situationen hvor helvede brød løs. Min datter har en nusseklud fra H&M og hun mistede den en dag hun var på tur med sin dagpleje mor. Den var bare væk, og ikke til at opdrive i H&M længere. Jeg satte en "efterlysning" på dba.dk og gul&gratis.dk og fik på den måde skaffet 2 helt nye nusser. Men sikke nogle dage/nætter vi havde inden de nye kom med posten. Så når vi skal ha nummer 2 får h*n en der er af mærke, og som kan fremskaffes til hver en tid krydser får at i får en ny ekstra nusse

Åh nej, det frygter jeg bare!

Hvis jeg nogensinde skulle få en baby mere, så køber vi 10 af den samme nusseklud

Men du kender ikke nogle som har en ny Kanin?

Opretter lige søgeannoncer på dba og TS

Anmeld

29. december 2011

Janni.

Er næsten 100 % sikker på at det er sådan en Silas har - og som han ikke gider. 

Men Silas sover nu, så kan ikke lige tjekke det.. Hvis det er den så må W gerne få den.  

Jeg skriver lige til dig imorgen når jeg har tjekket.

Anmeld

29. december 2011

TineA

Janni. skriver:

Er næsten 100 % sikker på at det er sådan en Silas har - og som han ikke gider. 

Men Silas sover nu, så kan ikke lige tjekke det.. Hvis det er den så må W gerne få den.  

Jeg skriver lige til dig imorgen når jeg har tjekket.

Ej, vi håber sådan at det er den han har!!!

Vi  

Tusinde tak!!

Anmeld

29. december 2011

Janni.

W.. skriver:

Ej, vi håber sådan at det er den han har!!!

Vi  

Tusinde tak!!

Det håber jeg også for jeres skyld, jeg tjekker så snart Silas rører på sig 

Anmeld

29. december 2011

Malli

W.. skriver:

Åh nej, det frygter jeg bare!

Hvis jeg nogensinde skulle få en baby mere, så køber vi 10 af den samme nusseklud

Men du kender ikke nogle som har en ny Kanin?

Opretter lige søgeannoncer på dba og TS

Nej desværre kender jeg ikke lige den der kanin, men rigtig god ide at oprette en søge annonce på dba, trendsales og guloggratis jeg krydset fingre for at i får skaffet et lille lager 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.