spærgsmål omkring zinksalve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

majhan11

MelikkazMoar skriver:

super .. taak

en veninde sagde bare hun havde hært det skulle være bedst at bruge det ved hvert bleskifte, så ville lige forhøre mig

det er også først nu det er kommet frem af skuffen, da hun siden imorges har været ildrød, kunne håbe på det var de tænder der snart ville se dagens lys

Jeg har altid kun brugt kartoffelmel og det har hjulpet meget hurtigt og er rigtig effektivt herhjemme og så det billigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

TaAsJu

K&S skriver:

Jeg bruger kun Pantothenol salve - jeg er personligt ikke den store fan af zink, jeg synes nemt det kan gøre mere skade end gavn

Pantothenol salven bruges til at genoprette overbelastet hud - du kan læse lidt om den her:

http://www.webapoteket.dk/produkter/pantothenol-salve-medic-team-helende-og-plejende-100-ml

Vi bruger ikke andet her hjemme end Pantothenol salve/crem. Anna-Sophie kan ikke tåle zink salve Så her er det det eneste der virker rigtig også godt med luft til den røde numse.

Den kan også bruges til nye tatoveringer, solskoldet og MEGET tør hud her hjemme er den udundværlig..

Cremen er noget nemmer og smøre ud end salven

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Jeg har i et stykke tid brugt E-vitamin salve fra Matas, og det virker rigtig godt, og er ikke så "skrapt" som zinksalve og tjæresalve

Anmeld

30. december 2011

MelikkazMoar

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi bruger ikke andet her hjemme end Pantothenol salve/crem. Anna-Sophie kan ikke tåle zink salve Så her er det det eneste der virker rigtig også godt med luft til den røde numse.

Den kan også bruges til nye tatoveringer, solskoldet og MEGET tør hud her hjemme er den udundværlig..

Cremen er noget nemmer og smøre ud end salven

det vidste jeg sq ikke man også kunne bruge det til

har massere tatoveringer og har da 2 eller måske 3 tuber af det stående så det kan jeg jo bruge

Anmeld

30. december 2011

TaAsJu

MelikkazMoar skriver:

det vidste jeg sq ikke man også kunne bruge det til

har massere tatoveringer og har da 2 eller måske 3 tuber af det stående så det kan jeg jo bruge

Vores rigtig gode kammerat er tatovør så du kan nok godt gætte vi også bruger rigtig meget... Manden min har snart ikke mere plads på kroppen

Men den er fantastisk

Anmeld

31. december 2011

MelikkazMoar

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vores rigtig gode kammerat er tatovør så du kan nok godt gætte vi også bruger rigtig meget... Manden min har snart ikke mere plads på kroppen

Men den er fantastisk

hihi hvor i heldige..

har selv 7 stk og manden dog kun 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.