Bette-Chefen går.. :) Næsten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er han dygtig  

Caroline gør det også .. Og hun KAN godt gå .. Man skal bare stå og være klar til at gribe hende .. Ellers tør hun ikke :b 

Den anden dag blev min kæreste ved at rykke baglæns .. Der endte hun med at gå 15 meter eller sådan noget Hehe

Neeeej, hvor er hun duygtig!!! Det er da gået stærkt, hva?
victor tager kun et par enkelte skridt, og han har slet ikke balancen med sig endnu Men det kommer jo nok!! Det er hvert fald skide skægt at øve med ham Vi skal også stå klar til at gribe ham, ellers vil han sgu ikke! Men er LYKKELIG over at jeg var der første gang han tog et skridt hih
siger Caroline noget endnu? Victor er nu begyndt at sige "a' det?" "deeeen!" (mens han peger) og "JA" Tror også han siger mor, men er ikke sikker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

morethanperfect

MissChrista skriver:

Hold da op, sikke dygtig at tage skridt så tidligt!! Men glæder mig til at se hvor hurtigt det går her!

Det så spændende

Lige pludselig er de bare over det hele

Anmeld

30. december 2011

gonefishing

MissChrista skriver:

hihi Jaaa, det er så stooort.

Han tog sine første skridt d. 22 december på min mors fødselsdag :0) Nøøj, det var stort. Jeg er meget stolt ;D 
Han kan ikke gå selv endnu eller noget, men han tager da et par skridt selv, når han "går" mellem to personer Han skal liige fine balancen rigtigt. Han er så SEEJ

Hvornår gik Jeres efter de begyndte at tage et par skridt?  

Sophia gik et par skridt da hun var 10 mrd, 3 dage efter gik hun rundt. Hun blev så syg med mellemørebetændelse og ville slet ikke gå i 1mrd efter.

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Uhh.. Så kan der da ikke gå længe nu! Victor tager jo kun et par skridt selv .. Men er så stooolt

Nej, vi venter med spænding  Vuggestuen sagde lige før jul, at om en måned går hun selv  Nu har hun i hvert fald fået et par begyndersko, så nu sker der noget 

Anmeld

30. december 2011

Nadia&Daniel

MissChrista skriver:

Han tog sine første skridt d. 22 december på min mors fødselsdag :0) Nøøj, det var stort. Jeg er meget stolt ;D 
Han kan ikke gå selv endnu eller noget, men han tager da et par skridt selv, når han "går" mellem to personer Han skal liige fine balancen rigtigt. Han er så SEEJ

Laura  25.10.10

Gik små skridt alene, da hun var 10½ mdr. gammel - da hun var 11 mdr. gik hun alene, og da hun var lige knap 1 år, gik hun helt selv.. Nu er hun 14 mdr. - og vil kun gå

Anmeld

30. december 2011

Jibbe

MissChrista skriver:

wow - hold da op! Og så fortsatte han bare med at gå? Viiildt

Ja fra den dag gik han.

Anmeld

30. december 2011

MortilCilas

Det så smukt når de gør det første gang

Cilas tog sine første skridt den 4 december, og han går ikke endnu, han fik lige en uges tid hvor han slet ikke var oppe og gøre tegn til at tage skridt. Men han gik (tog skridt) sidelæns igår.

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Neeeej, hvor er hun duygtig!!! Det er da gået stærkt, hva?
victor tager kun et par enkelte skridt, og han har slet ikke balancen med sig endnu Men det kommer jo nok!! Det er hvert fald skide skægt at øve med ham Vi skal også stå klar til at gribe ham, ellers vil han sgu ikke! Men er LYKKELIG over at jeg var der første gang han tog et skridt hih
siger Caroline noget endnu? Victor er nu begyndt at sige "a' det?" "deeeen!" (mens han peger) og "JA" Tror også han siger mor, men er ikke sikker  

Ja , det er gået ret stærkt .. Men hun har faktisk rigtig god balance , så det er jo lidt dumt at hun ikke "bare" går ! Hehe .. Vi bærer hende slet ikke rundt herhjemme mere .. Kun hvis hun er ked af det eller sådan :b Men hun går altid .. Så holder vi hende bare i den ene hånd

Hun siger ikke rigtigt noget endnu Måske noget som kunne lyde lidt som "a' det" .. Men er sgu lidt i tvivl :b Hehe

Så nu siger han bare ja til alt hvad der bliver spurgt om ?

Anmeld

31. december 2011

FrkLarsen

MissChrista skriver:

Hvor er han dygtig! 

Min datter tog sit første skridt d. 2/7-11, 10 måneder gammel, og begyndte at gå 2-3 uger senere 

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

MissChrista skriver:

hehe.. Der er gået 1 uge nu, og han tager kun et par skridt selv ;P Så vi må bare vente og se hvor hurtigt det går Det er spændende!

Det er bare en herlig tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.