Bette-Chefen går.. :) Næsten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Mor Christa

hihi Jaaa, det er så stooort.

Han tog sine første skridt d. 22 december på min mors fødselsdag :0) Nøøj, det var stort. Jeg er meget stolt ;D 
Han kan ikke gå selv endnu eller noget, men han tager da et par skridt selv, når han "går" mellem to personer Han skal liige fine balancen rigtigt. Han er så SEEJ

Hvornår gik Jeres efter de begyndte at tage et par skridt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

Han tog sine første skridt d. 22 december på min mors fødselsdag :0) Nøøj, det var stort. Jeg er meget stolt ;D 
Han kan ikke gå selv endnu eller noget, men han tager da et par skridt selv, når han "går" mellem to personer Han skal liige fine balancen rigtigt. Han er så SEEJ

Hvor dejligt - så kommer der hurtigt fart over feltet Der gik ca. 14 dage inden hun gik helt selv

Anmeld

29. december 2011

morethanperfect

MissChrista skriver:

Uhh der gik længe syns jeg ..

Han tog de første 3 skridt i Sep. og begyndte og gå helt selv dagen efter hans fødselsdag .. Som var den 7 Nov ...

Anmeld

29. december 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Isabella går ikke helt selv endnu - hun har haft taget skridt mange uger nu, så vi venter stadig med spænding på, hvornår hun går uden støtte. For hver dag der går bliver hun mere og mere modig. Den anden dag tog hun f.eks. 6-8 skridt uden støtte 

Anmeld

29. december 2011

Jibbe

Frej tog aldrig rigtigt de der enkelte skridt. En dag sad han på legetæppet og jeg sad i sofaen, så kiggede han på mig smilte, rejste sig og gik!!! Altså han gik jo med sin briovogn osv før det. Han faldt kun 1 gang på turen på ca 4 m. Så var moren STOLT

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

Hvor er han dygtig  

Caroline gør det også .. Og hun KAN godt gå .. Man skal bare stå og være klar til at gribe hende .. Ellers tør hun ikke :b 

Den anden dag blev min kæreste ved at rykke baglæns .. Der endte hun med at gå 15 meter eller sådan noget Hehe

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

Baagøe skriver:

Hvor dejligt - så kommer der hurtigt fart over feltet Der gik ca. 14 dage inden hun gik helt selv

hehe.. Der er gået 1 uge nu, og han tager kun et par skridt selv ;P Så vi må bare vente og se hvor hurtigt det går Det er spændende!

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

morethanperfect skriver:

Uhh der gik længe syns jeg ..

Han tog de første 3 skridt i Sep. og begyndte og gå helt selv dagen efter hans fødselsdag .. Som var den 7 Nov ...

Hold da op, sikke dygtig at tage skridt så tidligt!! Men glæder mig til at se hvor hurtigt det går her!

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Isabella går ikke helt selv endnu - hun har haft taget skridt mange uger nu, så vi venter stadig med spænding på, hvornår hun går uden støtte. For hver dag der går bliver hun mere og mere modig. Den anden dag tog hun f.eks. 6-8 skridt uden støtte 

Uhh.. Så kan der da ikke gå længe nu! Victor tager jo kun et par skridt selv .. Men er så stooolt

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

Jibbe skriver:

Frej tog aldrig rigtigt de der enkelte skridt. En dag sad han på legetæppet og jeg sad i sofaen, så kiggede han på mig smilte, rejste sig og gik!!! Altså han gik jo med sin briovogn osv før det. Han faldt kun 1 gang på turen på ca 4 m. Så var moren STOLT

wow - hold da op! Og så fortsatte han bare med at gå? Viiildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.