Mellemørebetændelse, smertelindring????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Camillee

An&Jo skriver:

det virker meget bedre i stikpilleform..

jeg rådførte mig den allerførste gang han havde det, og fik på det kraftigste anbefalet at bruge dem i stikpiller istedet for det flydende..
Det er noget med at det kommer hurtigere i omløb, og får dermed bedre "fat" i smerterne, og lindrer dermed meget hurtigere og mere effektivt..

med det flydende kan du heller ikke altid være helt sikker på dosen, da der kan ryge noget ved siden af, eller barnet kan kaste op osv, og jeg må indrømme, jeg aldrig siden har brugt det flydende, synes stikpillerne er meget mere effektive..

Vi har også irriteret os over det, synes det er noget klistret og træls noget!

Tusinde tak, vismutte forbi efter det så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

An&Jo

Camillee skriver:

Vi har også irriteret os over det, synes det er noget klistret og træls noget!

Tusinde tak, vismutte forbi efter det så!

ja præcis..

det var så ldit, og rigtig god bedring med den lille fyr, håber snart det hele hjælper..

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

An&Jo skriver:

ja præcis..

det var så ldit, og rigtig god bedring med den lille fyr, håber snart det hele hjælper..

Tyggetabs er lige så effektive som stikpiller, da de også opløses via slimhinderne.

Anmeld

29. december 2011

An&Jo

Lille fe skriver:

Tyggetabs er lige så effektive som stikpiller, da de også opløses via slimhinderne.

men tyggetabs er ikke gode til små børn når de i forvejen har ondt i ørerne, og der ligger et rigtig stort pres på mellemøret, for så er det faktisk utrolig smertefuldt at tygge..

Anmeld

29. december 2011

Camillee

An&Jo skriver:

ja præcis..

Mange tak.  

Godt nytår (:

Anmeld

29. december 2011

Klumpe-dumpe

An&Jo skriver:

men tyggetabs er ikke gode til små børn når de i forvejen har ondt i ørerne, og der ligger et rigtig stort pres på mellemøret, for så er det faktisk utrolig smertefuldt at tygge..

Tjo det er jo ikke "rigtige" tyggetabs, men smeltetabs, da de opløses så snart de kommer i forbindelse med spyt.

Min datter er bla. selv ørebarn, så jeg ved godt det gør ondt på dem at spise/drikke. Men hun nægter at få stikpiller, og flyende panodil kaster hun op af. (pamol-flydende kan hun tage da det ikke er så sødt og sukker fyldt som panodil, nej det er ikke så hurtig linderende som stik/tyggetabs)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.