Føler mig tom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

har du overvejet i en kort periode og lave være og lave noget som helst derhjemme, når ingen rene underhyler han har mon så ikke det ku få ham til og hjælpe lidt?

Haha.. Ja, det har jeg faktisk. Han har lært at smide sit tøj til vask, det fandt han ud af ved, at han intet pænt tøj havde.

Jeg samlede det nemlig ikke op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Puha..!
Min mand er selv blevet vartet op hele livet af hans mor. Men jeg har gradvist fået ham omvendt i de 10 år vi har været sammen og i dag støvsuger og vasker han gulv og vasker vinduer, rydder op g vasker tøj og tager badeværelset. Han kan ikke køknet og madlavning så det gør jeg med glæde når alle han styrer de andre ting.
Det er så skønt og så har han en glad kone der der til lidt mere end at være fuldstændig brændt sammen kl.20.
Jeg har sagt det til ham hårdt mange mange gange og det har virket..

Det er jo lige præcis DET, jeg vil have.

Men det skal lige siges, at han er blevet meget bedre til at hjælpe til. Og så kan du selv regne ud, hvor slemt det har været.

Men tingene skal satemengalme også ind med vognstang ind i mellem.

Anmeld

29. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Haha.. Ja, det har jeg faktisk. Han har lært at smide sit tøj til vask, det fandt han ud af ved, at han intet pænt tøj havde.

Jeg samlede det nemlig ikke op.

det ku jeg da se som en mulighed, så ku han lære det på den hårde måde

når intet rent tøj der var mon ikke han ku vågne op så haha

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

det ku jeg da se som en mulighed, så ku han lære det på den hårde måde

når intet rent tøj der var mon ikke han ku vågne op så haha

Men så blev han jo nød til det.

Jeg synes bare det er yderst belastende at skulle være den sure stygge kone, der hele tiden hundser med sin mand.

Men jeg beder ham jo bare om at gøre det, han ikke selv kan tænke sig til..

Anmeld

29. december 2011

aarhusmor

lav en liste hvor du remser alle opgaver op og fordel dem imellem jer. Sæt dig så ned sammen med ham og fortæl ham hvilke opgaver der nu er hans. Fortæl ham også at hvis han ikke gider dem, så skal han jo huske at han også skal lave sådanne opgaver når han bor alene!!!!

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

lav en liste hvor du remser alle opgaver op og fordel dem imellem jer. Sæt dig så ned sammen med ham og fortæl ham hvilke opgaver der nu er hans. Fortæl ham også at hvis han ikke gider dem, så skal han jo huske at han også skal lave sådanne opgaver når han bor alene!!!!

Det lyder faktisk som en rigtig god ide..

Gad nok vide, hvordan han tager i mod den

Anmeld

29. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Men så blev han jo nød til det.

Jeg synes bare det er yderst belastende at skulle være den sure stygge kone, der hele tiden hundser med sin mand.

Men jeg beder ham jo bare om at gøre det, han ikke selv kan tænke sig til..

jeg kan udmærket sagtns forstå dig, nogle mænd er bare for meget hvad det angår, en kvindes plads er ikke i huset på den måde længere nu er man fælles om det, men hvis det ku virke ville det være en god ide og prøve det jo

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

jeg kan udmærket sagtns forstå dig, nogle mænd er bare for meget hvad det angår, en kvindes plads er ikke i huset på den måde længere nu er man fælles om det, men hvis det ku virke ville det være en god ide og prøve det jo

Men man kan bare godt blive rigtig træt af...

Kan du ikke lige, vil du ikke, har du tid til...

Han spørger sgu da ikke mig, om jeg har lyst til at lave mad, om jeg har tid til lige at handle ind.

Jeg gør det af mig selv, fordi jeg ved, det er det, der skal til, for at tnigene kan hænge sammen.

Får sgu helt opkastfornemmelser af det her.

Anmeld

29. december 2011

sarahb

Anonym skriver:

Det er jo lige præcis DET, jeg vil have.

Men det skal lige siges, at han er blevet meget bedre til at hjælpe til. Og så kan du selv regne ud, hvor slemt det har været.

Men tingene skal satemengalme også ind med vognstang ind i mellem.

Bliv ved!!! Så kommer det, det gjorde det i hvert tilfælde her!!!

De mænd

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Bliv ved!!! Så kommer det, det gjorde det i hvert tilfælde her!!!

De mænd

Men det kan dælme godt føles som en uendelig kamp

Ja, de mænd.

Vi elsker dem jo, men ind i mellem er de fandeme ikke de hurtigste knallerter på haven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.