Jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Tænk på hvilket lukket land det er og der render kvinderne ikke rundt uden tøj på...

okey . min han render rundt i underbukser, da solen var der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

DitteFisk

Jeg tror ofte jalousi hører sammen med selvtilliden. Jeg ved, at hvis jeg en dag ikke har det så godt med min krop eller noget ved mig selv, så er det mere sansynligt at jeg kan føle jalousi.

Måske er din jalousi baseret på din selvtillid? I så fald bør du måske tænke lidt på dig selv, pleje din selvtillid lidt, og så går det med jalousien over Når du føler dig som den bedste kvinde for din mand, så vil du ikke tænke så meget over om han nu vil finde "en bedre", så vil du vide at det er dig han har valgt, fordi du er dig  

Anmeld

30. december 2011

sarahb

Anonym skriver:

okey . min han render rundt i underbukser, da solen var der.

Han er en mand. Kvinder går i burka og tildækket..

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Han er en mand. Kvinder går i burka og tildækket..

okey militær kvinderne ?

Anmeld

30. december 2011

sarahb

Anonym skriver:

okey militær kvinderne ?

Nej men befolkningen.. Men kunne da forestille mig at militær kvinderne også må tage forbehold eftersom det ikke er vel set dernede at kvinder viser sig

Anmeld

30. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

okey militær kvinderne ?

Hør her han er fuld af pis.. De knalder ikke rundt dernede - de arbejder lige så hårdt som din og min mand gør... Hvorfor skulle han knalde en dernede istedet for herhjemme?? Der er så få kvinder dernede i dk møder han fremmede kvinder på gaden hver dag... de kvinder der vælger at gå ind i militæret pg tage en ISAF mission har det ikke særlig nemt de ligger hurtigt under for ekstrem meget pres i forhold til mændene så bare rolig så ud og få gang i dine endorfiner så skal du se din selvtillid vokse

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Hør her han er fuld af pis.. De knalder ikke rundt dernede - de arbejder lige så hårdt som din og min mand gør... Hvorfor skulle han knalde en dernede istedet for herhjemme?? Der er så få kvinder dernede i dk møder han fremmede kvinder på gaden hver dag... de kvinder der vælger at gå ind i militæret pg tage en ISAF mission har det ikke særlig nemt de ligger hurtigt under for ekstrem meget pres i forhold til mændene så bare rolig så ud og få gang i dine endorfiner så skal du se din selvtillid vokse

det hvis mere de engelsk kvinder der er meget interesseret i vores danske soldater. men ved heller ikk om han bare siger det, for at jeg skal være nervøs, fordi han er nervøs for at jeg render herhjemme..

Anmeld

1. januar 2012

mulle85

Anonym skriver:

prøver virkelig - men igår fik jeg lige afvide at han åbenbart har sagt til min svoger at han synes der er mange pæne kvinder dernede ..

det lyder ik rart

har du prøvet og høre ham efter hvorfor han går og siger sådan noget?

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

det lyder ik rart

har du prøvet og høre ham efter hvorfor han går og siger sådan noget?

ja han siger det bare var i sjov. :s

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hvorfor er det at jeg har denne jalousi . hvorfor lader jeg andre kvinder gå mig på isted for at stole på min mand,

vi har haft en hård tid, men vi ville hinanden. hvorfor er det så jeg frygter han ikke ville mig ?

hvorfor har jeg alle de trælse tanker ? isted for at nyde at han snart kommer hjem efter 5mdr som udsendt.

er så træt af at mine tanker løber af med mig, feks om han er sammen med en dernede om han snakker med de kvinder.

han skulle lige fortælle mig at kvinderne dernede knalder rundt.

Har du overvejet at få lidt professionel hjælp evt. i form af nogle sessioner ved en coach? H*n kan hjælpe dig med at bearbejde de ting, du tumler med og stille dig nogle spørgsmål, som kan hjælpe dig med at finde frem til hvorfor, du føler, som du gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.