Jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Anonym trådstarter

hvorfor er det at jeg har denne jalousi . hvorfor lader jeg andre kvinder gå mig på isted for at stole på min mand,

vi har haft en hård tid, men vi ville hinanden. hvorfor er det så jeg frygter han ikke ville mig ?

hvorfor har jeg alle de trælse tanker ? isted for at nyde at han snart kommer hjem efter 5mdr som udsendt.

er så træt af at mine tanker løber af med mig, feks om han er sammen med en dernede om han snakker med de kvinder.

han skulle lige fortælle mig at kvinderne dernede knalder rundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

mulle85

tror bare du skal tænke på at han trods alt vil dig i stedet for det andet selvom det kan være nemmere sagt end gjordt nyd nu han snart er hjemme ved dig igen

Anmeld

29. december 2011

sarahb

Uanset hvad så kommer sin mand hjem til dig...! Dig!
Der ER en grund til at han er sammen med dig og ikk en anden.
Du må begynde at stole på sig selv og hvad du er værd så du ikke skal have de tanker!!!
Få en masse selvværd og begynd at forstå at der er en fantastisk grund til at han er sammen med dig og ikke alle mulige andre!!

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

tror bare du skal tænke på at han trods alt vil dig i stedet for det andet selvom det kan være nemmere sagt end gjordt nyd nu han snart er hjemme ved dig igen

prøver virkelig - men igår fik jeg lige afvide at han åbenbart har sagt til min svoger at han synes der er mange pæne kvinder dernede ..

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

Uanset hvad så kommer sin mand hjem til dig...! Dig!
Der ER en grund til at han er sammen med dig og ikk en anden.
Du må begynde at stole på sig selv og hvad du er værd så du ikke skal have de tanker!!!
Få en masse selvværd og begynd at forstå at der er en fantastisk grund til at han er sammen med dig og ikke alle mulige andre!!

er bare så bang for at han er mig utro ligesom med hans eks.

og jeg kan jo ikke se hvad han laver dernede.

men nej mit selvværd er meget lille , da jeg ikk føler mig lækker mere eller noget efter vores barn kom.

Anmeld

30. december 2011

sarahb

Anonym skriver:

prøver virkelig - men igår fik jeg lige afvide at han åbenbart har sagt til min svoger at han synes der er mange pæne kvinder dernede ..

Hvor er han henne...?
Og husk nu at vi aldrig kan gardere os for det sker, men hvis det gør skal vi være stærke nok til at vide de bestemt er hans tab og ikk dit... Fr så er du meget mere værd...
Du bliver nød til at få en masse selvtillid!! Det gør livet lettere....

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Hvor er han henne...?
Og husk nu at vi aldrig kan gardere os for det sker, men hvis det gør skal vi være stærke nok til at vide de bestemt er hans tab og ikk dit... Fr så er du meget mere værd...
Du bliver nød til at få en masse selvtillid!! Det gør livet lettere....

han er udsendt.

ja det må jeg hellere - tror det hjælper på det, når jeg får tabt mig .

Anmeld

30. december 2011

sarahb

Anonym skriver:

han er udsendt.

ja det må jeg hellere - tror det hjælper på det, når jeg får tabt mig .

Jeg mente hvor i verden..

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg mente hvor i verden..

Afghanistan.

Anmeld

30. december 2011

sarahb

Anonym skriver:

Afghanistan.

Tænk på hvilket lukket land det er og der render kvinderne ikke rundt uden tøj på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.