En lille engel til himlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

twinboys

Bom skriver:

Ja jeg skal desværre til begravelse idag, og sende en smuk lille engel til himlen..

Nogle vi kender fik en smuk lille pige 3 mdr for tidligt, de fik lov til at have hende i 20 dage, så gav hendes smukke lille krop op..

Jeg ved bare det bliver en rigtig træls dag, synes det er så åndfair for hendes forældre, de har virkelig kæmpet en stor kamp for at få hende, og så får de ikke engang lov til at beholde hende..

Knus fra tude Marie..

Åhhhh det gør mig ondt og så sidder jeg her moar til mine drenge født 3 1/2mdr for tidligt og jeg var en af de heldige der fik lov til at beholde dem... Drengene har kæmpet og kæmpet og snydt døden så mange gange...

Jeg har selv midt i vores kamp for overlevelser og det hele været til en begravelse af en lille gut der også blev født for tidligt og hvor var det forfærdeligt... jeg følte mig slet ikke tilstede og i stedet for en lille kiste så jeg to og navnet hørte jeg som Oliver og Alexander...

Det er en trist dag for dig og den lille engels forældre...

Jeg sender varme tanker afsted til jer...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

mulle7430

Bom skriver:

Ja jeg skal desværre til begravelse idag, og sende en smuk lille engel til himlen..

Nogle vi kender fik en smuk lille pige 3 mdr for tidligt, de fik lov til at have hende i 20 dage, så gav hendes smukke lille krop op..

Jeg ved bare det bliver en rigtig træls dag, synes det er så åndfair for hendes forældre, de har virkelig kæmpet en stor kamp for at få hende, og så får de ikke engang lov til at beholde hende..

Knus fra tude Marie..

det gør mig så ondt på deres vejne  kan slet ikke finde ord

Anmeld

29. december 2011

Mettemus

Nej det er virkelig ikke fair! Hvor er det synd

Sender kram og tanker

Anmeld

29. december 2011

Mettemus

twinboys skriver:

Åhhhh det gør mig ondt og så sidder jeg her moar til mine drenge født 3 1/2mdr for tidligt og jeg var en af de heldige der fik lov til at beholde dem... Drengene har kæmpet og kæmpet og snydt døden så mange gange...

Jeg har selv midt i vores kamp for overlevelser og det hele været til en begravelse af en lille gut der også blev født for tidligt og hvor var det forfærdeligt... jeg følte mig slet ikke tilstede og i stedet for en lille kiste så jeg to og navnet hørte jeg som Oliver og Alexander...

Det er en trist dag for dig og den lille engels forældre...

Jeg sender varme tanker afsted til jer...

Majbritt

Anmeld

29. december 2011

twinboys

Mettemus skriver:

Anmeld

30. december 2011

Nessie

30. december 2011

Lone Jakobsen

åh så trist.

Anmeld

8. januar 2012

prinsesse snullergøj

ja hun var så smuk  tusind tak fordi du er dig søde , og tak for de søde ord og fordi du var med til at sende vores prinsesse godt og kærligt og smukt afsted

knus fra mig

Anmeld

9. januar 2012

twinboys

prinsesse snullergøj skriver:

ja hun var så smuk  tusind tak fordi du er dig søde , og tak for de søde ord og fordi du var med til at sende vores prinsesse godt og kærligt og smukt afsted

knus fra mig

åååhhhh for søren var det dig der måtte sende et englebarn afsted... Det gør mig så ondt at høre...

Synes jeg kender dig et sted fra... eller er det bare mig der husker forkert???

Majbritt

Anmeld

9. januar 2012

prinsesse snullergøj

twinboys skriver:

åååhhhh for søren var det dig der måtte sende et englebarn afsted... Det gør mig så ondt at høre...

Synes jeg kender dig et sted fra... eller er det bare mig der husker forkert???

Majbritt

ja det er det desværre- vores lille Maya  tak for det ...

ved det ikke synes også du er lidt bekendt- hvor i sønderjylland er du fra? du kan evt sende en personlig besked hvis det er

knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.