En lille engel til himlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Bom

Ja jeg skal desværre til begravelse idag, og sende en smuk lille engel til himlen..

Nogle vi kender fik en smuk lille pige 3 mdr for tidligt, de fik lov til at have hende i 20 dage, så gav hendes smukke lille krop op..

Jeg ved bare det bliver en rigtig træls dag, synes det er så åndfair for hendes forældre, de har virkelig kæmpet en stor kamp for at få hende, og så får de ikke engang lov til at beholde hende..

Knus fra tude Marie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

AnneBJ

Åh nej dog! Sender en hel masse kram, det gør mig virkelig ondt! 

Anmeld

29. december 2011

Nettemor

Bom skriver:

Ja jeg skal desværre til begravelse idag, og sende en smuk lille engel til himlen..

Nogle vi kender fik en smuk lille pige 3 mdr for tidligt, de fik lov til at have hende i 20 dage, så gav hendes smukke lille krop op..

Jeg ved bare det bliver en rigtig træls dag, synes det er så åndfair for hendes forældre, de har virkelig kæmpet en stor kamp for at få hende, og så får de ikke engang lov til at beholde hende..

Knus fra tude Marie..

alle gode tanker til dig og hendes familie må de komme igennem dette og få en lys og god fremtid

Anmeld

29. december 2011

Moar2011

Knus fra tude Marie..

ÅÅRH nej dog - får helt ondt i mavsen

gode tanker til familien,

Anmeld

29. december 2011

Gaia

Det var dog helt forfærdeligt det er fandme synd. Øv osse at nogle skal opleve det.  Puha rammer lige i hjertet. Håber begravelsen bliverr smuk. 

Anmeld

29. december 2011

bullerbassen

Så trist - det er slet ikke fair.

Kondolere mange gange 

Anmeld

29. december 2011

maria_wlt

Virkelig en trist ting af skulle som forældre  Håber at deres 2012 bidrager med ting som kan gøre deres år godt igen..

Anmeld

29. december 2011

Isabella_mor

Bom skriver:

Knus fra tude Marie..

åh nej. det er jeg ked af at høre. det er jo enhver forældres værste mareridt...

kram til dig og dine venner.. 

Anmeld

29. december 2011

aarhusmor

Jeg kender hende også og det er bare så synd for dem

Anmeld

29. december 2011

Laura.

ej, får helt ondt i hjertet ! Hvor er det synd og uretfærdigt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.