Hvor længe kan man være på kontanthjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis de vil så ja men de gør det dog sjældent.

Nå ok.. håber jeg da ikke..
Men da jeg søgte kh ringede de efterfølgende og spurgte om jeg ikke ville optage lån via kommunen fordi de kunne se vi havde mange udgifter!!! Så tror ikke de vil skære yderligere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Zeus

jydeinden skriver:

fik vi at vide allerede da vi startede på kh her i århus kommune men om det så er fordi at jeg er under 25 og uden uddannelse ved jeg ikke

Jeg mener bestemt ikke at de må trække i éns kh, medmindre man udebliver fra møder eller aktivering.. Derimod måtte de gerne trække i boligsikring efter 6 mdr, men det må de ikke længere fra på søndag.

Anmeld

28. december 2011

jydeinden

Zeus skriver:

Jeg mener bestemt ikke at de må trække i éns kh, medmindre man udebliver fra møder eller aktivering.. Derimod måtte de gerne trække i boligsikring efter 6 mdr, men det må de ikke længere fra på søndag.

tjaa kender nu flere der er blevet trukket en af dem er sågar en af mine veninder.. hun gik fra at få en alm kh til at få hvad der svarer til en su

jeg selv røg anden gang på noget de kalder su lignende kh fra start af.. men det gjorde mig nu ikke så meget, vi klarer os da

Anmeld

28. december 2011

Zeus

jydeinden skriver:

tjaa kender nu flere der er blevet trukket en af dem er sågar en af mine veninder.. hun gik fra at få en alm kh til at få hvad der svarer til en su

jeg selv røg anden gang på noget de kalder su lignende kh fra start af.. men det gjorde mig nu ikke så meget, vi klarer os da

Så må det være fordi i er under 25, og uden børn.. Har jeg i hvert fald aldrig hørt om før

Anmeld

28. december 2011

jydeinden

Zeus skriver:

Så må det være fordi i er under 25, og uden børn.. Har jeg i hvert fald aldrig hørt om før

det er i hvertfald meget kludret skrevet på borger.dk men ved i hvertfald at hun blev. og jeg tjaa det var fordi de åbenbart skønnede at jeg kom hurtigere i uddannelse end jeg gjorde ( hvilket ikke var muligt på givende tidspunkt, men det er så en anden snak)

Anmeld

28. december 2011

TNBC

man går ned til Su niveau når man har været på Kh i 6 måneder, i hvert fald når man er under 25. Om de gør når man er over 25 eller har børn, ved jeg ik. men gå ind på borer.dk

Anmeld

28. december 2011

Zeus

Yurie skriver:

man går ned til Su niveau når man har været på Kh i 6 måneder, i hvert fald når man er under 25. Om de gør når man er over 25 eller har børn, ved jeg ik. men gå ind på borer.dk

Tror jeg ikke man gør.. Min kæreste har været på kh i længere tid, og han er ikke blevet sat ned, men han er også 40

Anmeld

28. december 2011

kirsti

jydeinden skriver:

nej der er som sådan ikke et loft for hvor længe du kan, men der er et loft på hvor længe det kan svare sig..

For efter et halvt år, må de halverer din indkomst, hvis de vil det.

Det gælder kun for de unge og ikke forsørgere uanset alder

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har alle forudsætninger.. men kan stadig ikke finde noget

Hvilken uddannelse har du?

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvilken uddannelse har du?

En alm. handelsskole
Butiksuddannelse
Advokatsekretær
Derudover meget erfaring med kontor og administrative opgaver samt pædagogmedhjælper og rengøring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.