Vi har nu i 14 dage kørt med grød til middag og nu går det efterhånden godt, sådan da
, Så tænker at det er tid til at komme et måltid/ smagsprøve mere på i form af kartoffelmos med gulerod. Men hvordan er det nu det skal laves????
Skal der mme/modermælk i når det kun er smagsprøver og fedststof?.. Og hvordan har i gjort det?
Jeg ammer ellers, og syntes måske det er nemmest med noget erstatning i mosen, men hvor meget til sådan en lille porion?
Og kan man koge kartoffel/gulerod til 2-3 dage så man ikke behøver at koge det hverdag?
Min sp snakkede om at man kunne købe de der brikker, har også sådan en stående men den kan jo kun holde sig et døgn på køl og så meget skal der jo slet ikke i, så det vil vist være spild af penge pt.
Har derfor købt pulver, men kan slet ikke finde ud af lavet det, det mindste der er angivet er 60 ml med 2 skeer, som så giver 70 ml færdig blandet...
Nå men hvordan laver i den kartoffelmos, jeg er helt lost kan slet ikke huske hvordan jeg gjore med min søn.... Kun ar han ikke var særlig glad for det...
Anmeld