Hvor meget sover jeres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Mussen2

Tak foR jeres svar alle samen. Jeg ved godt det er meget forskelligt, men troede bestemt hun lå i den lave ende af søvnbehov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

dorthemus

Mussen2 skriver:

Dr kan man bar se. Jeg troede faktisk at alle dagpleje børn sov til middag. Selvfølgelig er der undtagelserpyha jrg synes godt nok det er noget energi de ligefor dagen de kære små

Det er det også...man blir helt svedt Jeg ved ikke med dp men i vuggestuen Fpr de mulighed for at sove og nogle gange falder de hurtigt i søvn og andre gange ligger de og hviler i 45 min hvorefter vi "opgiver" at få dem til at sove. De klarer det godt fortæller forældrene

Anmeld

28. december 2011

Valle81

Anton bliver 2 til marts og han sover 20-7 og sover mellem 2 og 3 timer til middag.

Min datter der nu er 8 år, sov til middag til hun var 3 1/2. Sov også2-3 timer og sov 20-7. Hun kunne som sagtens have sovet middags lur til hun var ældre, men da hun startede i børnehave var der ikke ressourcer til hun kunne sove

Christina

Anmeld

28. december 2011

Simon's moar <3

Simon er 2 år og 5 mdr., han kommer i seng mellem 19:30 og 20:00, og står op mellem 06-08:30. Det svinger meget..
I dp sover han mellem 1 ½ og 2 ½ time.. Herhjemme sover han mellem 2 og 3 ½ time til middag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.