Hvor meget sover jeres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Mussen2

Jeg synes dælme ikke vores datter på 2½ år sover ret meget og pyt med det når nu hun e glad og tilpas, men kunne da god bruge ne lille pause i ny og næ.

hun kommer i seng ved 20 tiden (ikke over, nogen gange halv otte) Står op mellem 6-7.

Sover for det meste tre kvarter til middag. Måske en time halvanden.

Hvad med jeres børn på samme alder?

Hvornår springer de helt over middagsluren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Pige2009

Jeg synes dælme ikke vores datter på 2½ år sover ret meget og pyt med det når nu hun e glad og tilpas, men kunne da god bruge ne lille pause i ny og næ.

hun kommer i seng ved 20 tiden (ikke over, nogen gange halv otte) Står op mellem 6-7.

Hmmm... Så sover min datter mere Hun sover fra ca. 19.30-7 og middagslur i 2-3 timer Laura er 2 år og 2 mdr. Jeg tror først Laura skal stoppe med at sove til middag om et års tid, når hun starter i BH

Anmeld

28. december 2011

dorthemus

Som pædagog i vuggestue er det meget normalt at børn på 2,5 år sover lidt eller helt springer luren over

Anmeld

28. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mussen2 skriver:

min søn blev 3år den 19dec. og han falder i søvn ved 19 tiden og sover ikke til middag men vågner ved 5tiden. det samme gjorde han da han sov 1½time til middag der kom han bare iseng kl 20 i stedet for...

Anmeld

28. december 2011

raca

den store sov fra ca 20-7 uden middags lur..

den lille sov fra ca 21-6 med en 1-3 timers middagslur...

Anmeld

28. december 2011

TaAsJu

Det er så forskelligt fra barn til barn da Tammie var to 1/2 sov hun mellem 2-3 timer til middag og hun var klar til og komme i seng igen kl. 19 senest!! Men selv i en alder af 6 år kommer hun aller senest i seng 19.30 på en hverdag ellers hænger hun ikke sammen når hun bliver vækket kl 7 næste morgen!!
Anna-Sophie hun sover max 1 1/2 time til middag nu og er i seng kl 19 senest og hun sover til alt mellem 6.30- 8.30 hvis hun får lov...

Anmeld

28. december 2011

2babygirls

Mussen2 skriver:

Madeleine er 15½mdr og sover gerne 3-4 timer om dagen og så kommer hun i seng 19:45-7 næste dag

Anmeld

28. december 2011

MariaJ

Mussen2 skriver:

Min datter er kun 20 måneder, men hun sover omtrent det samme som din. Ca 11-12 timer om natten (fra 20-7 på hverdage) og ca 1 time til middag (sjældent 1 1/2 time og indimellem kun en halv time eller slet ikke).

Anmeld

28. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Det er vildt forskelligt fra barn til barn, ikke 2 børn har samme søvnbehov.

Vi har frederic på 3 år og 3 mdr.

I weekender og på fridage bliver han puttet kl 19.00 senest og bliver vækket/vågner selv mellem 7 og 8 + sover 2+ til middag.

I hverdagene i bh er han for stædig til at sove til middag, så der bliver han puttet mellem 17.30 og 18.15 senest og bliver vækket kl 7.

Anmeld

28. december 2011

Mussen2

dorthemus skriver:

Som pædagog i vuggestue er det meget normalt at børn på 2,5 år sover lidt eller helt springer luren over

Dr kan man bar se. Jeg troede faktisk at alle dagpleje børn sov til middag. Selvfølgelig er der undtagelserpyha jrg synes godt nok det er noget energi de ligefor dagen de kære små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.