Zeus skriver:
Sover jeres børn på samme tid derhjemme, som de gør i dp/vs?
Grunden til at jeg spørger, er fordi Cajsa bliver puttet i dp omkring kl.12, og sover så mellem 45 min og et par timer.. Men herhjemme, både i weekender og nu også her i juleferien, vil hun gerne ind og ligge allerede kl.10, hvor hun så sover en god times tid..
Især her i ferien har det været tydeligt, fordi hun faktisk selv har sagt til. Hun kommer med sine sovebamser med en sut i munden, og ser rigtig træt ud.. Når vi så spørger om hun gerne vil ind og sove, så nikker hun, og går ind til sin seng og prøver selv på at kravle op i den..
Så bliver jeg jo lidt mor-bekymret for, om min datters træthedstegn bliver ignoreret i 2 timer til hverdag
Jeg har ikke mulighed for at spørger dp'eren nu, men tænkte jeg lige ville spørge efter ferien, men nu ville jeg lige høre først, om jeres følger det samme sove mønster hele tiden? Eller om det også skifter når de er hjemme?
Lisa kommer i ud og sove ca. 11.30-45 hos DP, og herhjemme kan den godt gå hen og blive 12.30 før hun kommer ud.. Men hun sover ca. lige længe begge steder.. Ca 2 timer.
Dog kan hun godt finde på atvære træt noget tidligere herhjemme, og så kommer hun ud fx. kl 10.30... Jeg har haft snakket med DP mor om det, og hun er super til at aflæse hende.. 
Anmeld