twinboys skriver:
uuuuhhhh det kan skifte meget... om man er ude eller hjemme... Og julen her har givet mange gode indtryk og når man skal bearbejde indtryk så skal man sove... Så jeg tror hun har været lidt juletræt...
Hvis jeg som dagplejer synes børn ser trætte ud, gearer vi ned og ellers får barnet en lur...
Majbritt
Årh Maibritt, jeg håbede faktisk du ville svare 
Det er bare fordi... Vi prøver på at trække hende til den tid hvor hun normalt sover i dp'en, men som regel duer det bare ikke. Det er meget få weekender vi kan trække hende de 2 timer. Hun sover faktisk meget i weekenderne, i forhold til hvad hun gør til hverdag. Jeg ved hendes dp'er er begyndt at stille barnevognen et helt andet sted, fordi hun vågner så nemt - og så hurtigt. Jeg har lidt på fornemmelsen af, at hun indhenter søvn i weekenderne faktisk 
Hun bliver puttet ca.18.30, og sover som regel næsten med det samme..
Vågner et sted mellem kl.06 og kl.08, hvis det først er omkring kl.08 så vækker Per hende.. Nogen morgener når jeg slet ikke og se hende, fordi hun ikke er vågnet endnu, når Isabella og jeg smutter kl.07.30.
Sover i dp kl.12, og et sted mellem 45 min og 2 timer, men som regel halvanden time ca.
Herhjemme sover hun kl.10 og en time frem, og igen en times tid omkring kl.14.30..
Jeg er 100% tryg ved dp'eren, Cajsa elsker hende, jeg ved bare ikke om hun får den søvn hun skal have, når hun nu selv viser så tydeligt, at hun gerne vil have en lille lur allerede kl.10..
Anmeld