Nytårsbriller til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Janni.

twinboys skriver:

ja de kan købes....

Jeg tænkte på nogen han ikke sådan lige kan rive af hovedet med det samme. 

Selv huen ryger med det samme hvis det står til den unge herre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Jeg tænkte på nogen han ikke sådan lige kan rive af hovedet med det samme. 

Selv huen ryger med det samme hvis det står til den unge herre 

man kan få dem med elastik ligesom dykkerbriller

Anmeld

27. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, man kan sagtens købe sikkerhedsbriller til børn. Jeg vil anbefale at man køber nogen rigtige nogen, da der skal være lukket hele vejen rundt om øjene. Hvis uheldet er ude kan der kommer gnister mv. ind at siden, hvis de ikke er lukket godt nok til.

Anmeld

27. december 2011

Janni.

twinboys skriver:

man kan få dem med elastik ligesom dykkerbriller

Fedt! Dem må vi på jagt efter. Både aksel og jeg skal selvfølgelig også have nogen, vi skal jo være et godt eksempel ikke? 

Anmeld

27. december 2011

Janni.

MoarHvidovre skriver:

Ja, man kan sagtens købe sikkerhedsbriller til børn. Jeg vil anbefale at man køber nogen rigtige nogen, da der skal være lukket hele vejen rundt om øjene. Hvis uheldet er ude kan der kommer gnister mv. ind at siden, hvis de ikke er lukket godt nok til.

Jeg har lige fået af vide man kan få dem med elastik, så det skal vi på jagt efter. 

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Fedt! Dem må vi på jagt efter. Både aksel og jeg skal selvfølgelig også have nogen, vi skal jo være et godt eksempel ikke? 

ja her har vi også alle 4 beskyttelsesbriller på

Anmeld

27. december 2011

Janni.

twinboys skriver:

ja her har vi også alle 4 beskyttelsesbriller på

Aksel brokkede sig lige og sagde nej det skulle han ikke - så fik han besked på at blive indendøre. Så nu vil han alligevel have brillerne 

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Aksel brokkede sig lige og sagde nej det skulle han ikke - så fik han besked på at blive indendøre. Så nu vil han alligevel have brillerne 

Bølle.... Ingen kommer ud uden beskyttelsesbriller.... så må man blive indendørs, hvis man ikke vil høre...ellers skal jeg komme efter din mand

Anmeld

27. december 2011

Janni.

twinboys skriver:

Bølle.... Ingen kommer ud uden beskyttelsesbriller.... så må man blive indendørs, hvis man ikke vil høre...

Nemlig, og sådan har jeg det faktisk også med Silas. Hvad min bror og svigerinde gør med deres 2 børn er op til dem (vi skal holde nytår sammen) 

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Nemlig, og sådan har jeg det faktisk også med Silas. Hvad min bror og svigerinde gør med deres 2 børn er op til dem (vi skal holde nytår sammen) 

jamen tror du ikke de også bruger det, det smitter nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.