Nytårsbriller til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.056 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Janni.

Hej piger.

Sad lige og tænkte på den kommende nytårsaften. Silas skal selvfølgelig med ud og se fyrværkeri inden hans sengetid. Men kan man få nytårsbriller til 9 mdr gamle børn? 

Jeg tænker jo at han vil rive dem af så snart de kommer på? Nogen der ved noget? Tænkte blot han lige så godt kunne lære det med sikkerhed fra 1. nytårsaften (selvom det er glemt til næste år) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Fines mor

Janni. skriver:

Hej piger.

Sad lige og tænkte på den kommende nytårsaften. Silas skal selvfølgelig med ud og se fyrværkeri inden hans sengetid. Men kan man få nytårsbriller til 9 mdr gamle børn? 

Jeg tænker jo at han vil rive dem af så snart de kommer på? Nogen der ved noget? Tænkte blot han lige så godt kunne lære det med sikkerhed fra 1. nytårsaften (selvom det er glemt til næste år) 

Vi købte børnebriller hos Jem og Fix d. 23 dec. til 5 kr. :-)

Anmeld

27. december 2011

Janni.

Fines mor skriver:

Vi købte børnebriller hos Jem og Fix d. 23 dec. til 5 kr. :-)

Vi må ud og se hvad de har. Vil jo gerne at han har et par på når vi er ude, hvis vi kan få ham til at beholde dem på. 

Jeg har mine tvivl men vi må forsøge. 

Anmeld

27. december 2011

Fines mor

Janni. skriver:

Vi må ud og se hvad de har. Vil jo gerne at han har et par på når vi er ude, hvis vi kan få ham til at beholde dem på. 

Jeg har mine tvivl men vi må forsøge. 

Ellers kan et par dykkerbriller måske hjælpe? :-))))

Anmeld

27. december 2011

Janni.

Fines mor skriver:

Ellers kan et par dykkerbriller måske hjælpe? :-))))

Åh ja, det var da en mulighed. 1000 tak for dit svar. 

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Janni. skriver:

Hej piger.

Laura bruger sine solbriller

Anmeld

27. december 2011

Janni.

Baagøe skriver:

Laura bruger sine solbriller

Haha god idé og hun ser sikkert sej ud 

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Janni. skriver:

Haha god idé og hun ser sikkert sej ud 

Selvfølgelig Her er fra vores ferie i Bulgarien og jeg tror solbrillerne skal frem igen til nytår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Hej piger.

ja de kan købes....

Anmeld

27. december 2011

Janni.

Baagøe skriver:

Selvfølgelig Her er fra vores ferie i Bulgarien og jeg tror solbrillerne skal frem igen til nytår

Åh hvor ser hun sej ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.