Hvilken pris er det der gælder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Men hvorfor??

110 kr, er da et billigt et?

Så vil jeg hellere vælge et andet tilbud med fri tale og fri internet for 280 kr

For de der 110 kr inkluderer kun 5 timers tale og 3GB trafik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Så vil jeg hellere vælge et andet tilbud med fri tale og fri internet for 280 kr

For de der 110 kr inkluderer kun 5 timers tale og 3GB trafik.

Ja okay.

Men som sagt, sådan som JEG ser det

Kom endelig med en update

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Ja okay.

Men som sagt, sådan som JEG ser det

Kom endelig med en update

Det skal jeg nok, det er bare underligt, for det der med 0,- stod der HELE dagen, det er først her til aften det blev ændret Men ringer til dem imorgen, for vil hverken snyde nogen eller selv blive snydt

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Det skal jeg nok, det er bare underligt, for det der med 0,- stod der HELE dagen, det er først her til aften det blev ændret Men ringer til dem imorgen, for vil hverken snyde nogen eller selv blive snydt

Oplevede det samme med vistaprint.

Det stod -50% en aften jeg var inde på siden, og dagen efter da vi skulle bestile ovre på skolen, så var det sat op igen.

Men måtte så godt få det til de -50% da jeg ringede derind (vi sprang dog fra pga. dårlige anmeldelser osv).

Så spændende hvad de siger.

Anmeld

26. december 2011

Noneother

Den er faktisk lidt kringlet.

Normalt når der står en forkert (for lav) pris på varen skal de faktisk sælge dig varen til den anførte pris. Bum!

-men da tilbuddet jo næsten var for godt til at være sandt vil de kunne argumentere for at du handlede i "ond tro", og så gælder det ikke.

Dog har du ift. dørsalgsloven altid 14 dages fortrydelsesret ved online-køb, så det kan du bare bénytte dig af hvis ikke du vil have abonnementet til den (rigtige?) pris.

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Noneother skriver:

Normalt når der står en forkert (for lav) pris på varen skal de faktisk sælge dig varen til den anførte pris. Bum!

-men da tilbuddet jo næsten var for godt til at være sandt vil de kunne argumentere for at du handlede i "ond tro", og så gælder det ikke.

Dog har du ift. dørsalgsloven altid 14 dages fortrydelsesret ved online-køb, så det kan du bare bénytte dig af hvis ikke du vil have abonnementet til den (rigtige?) pris.

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Da jeg købte den var det slet ikke i ond tro For jeg valgte jo at købe telefonen på afbetaling for 140 kr pr. md. Og så tænkte jeg jo at det tilbud var fordi at jeg købte en dyr telefon

Anmeld

27. december 2011

Noneother

Anonym skriver:

Da jeg købte den var det slet ikke i ond tro For jeg valgte jo at købe telefonen på afbetaling for 140 kr pr. md. Og så tænkte jeg jo at det tilbud var fordi at jeg købte en dyr telefon

Nej, men sådan er loven skruet sammen. (Den er lang og indviklet, og jeg har lige brugt et halvt år af mit liv på den ) -og det vil de næsten med garanti få ret i, da den jo netop var "usandsynlig" billig

Så du skal ikke regne med at få det til den pris, hvis det er en trykfejl, men igen. Så kan du benytte dig af din fortrydelsesret.

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Der står ikke noget med småt Men på deres side står der:

Alle priser i Telenors Webshop er opgivet i danske kroner og er inkl. 25% moms.

Telenors Webshop tager forbehold for evt. fejl, prisændringer samt udsolgte varer.

Ved køb af mobiltelefoner og tilbehør er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varen værdi. Emballagen skal derfor altid sendes retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Jamen så har du jo bare gjort en kanon handel

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jamen så har du jo bare gjort en kanon handel

Det ved jeg ikke endnu, for ham jeg snakkede med kunne ikke svare på det, så han sendte en mail videre, men jeg har intet hørt Men pakken er under omdeling så jeg finder ud af det når pakken kommer skal nok skrive når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.