Hvilken pris er det der gælder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har købt en telefon på nettet idag, der er i øjeblikket rabat på forskellige abonnementer, da jeg købte telefonen tidligere idag stod der at det abonnement jeg valgte koster 0,- om mdr, i min kvittering står der det samme. Da jeg købte telefonen tænkte jeg wow, det tilbud vil jeg ikke gå glip af.

Nu gik jeg på siden igen fordi at min far også ville købe en ny telefon med det abonnement, men nu står der 110,- pr md. Jeg tjekkede igen min kvittering, der står altså 0,- pr md.

Hvad skal jeg så betale? 0,- pr md. som der står i min kvittering eller 110,- pr md som det er blevet ændret til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

louise8723

Du ska betale det på din kvittering

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har købt en telefon på nettet idag, der er i øjeblikket rabat på forskellige abonnementer, da jeg købte telefonen tidligere idag stod der at det abonnement jeg valgte koster 0,- om mdr, i min kvittering står der det samme. Da jeg købte telefonen tænkte jeg wow, det tilbud vil jeg ikke gå glip af.

Nu gik jeg på siden igen fordi at min far også ville købe en ny telefon med det abonnement, men nu står der 110,- pr md. Jeg tjekkede igen min kvittering, der står altså 0,- pr md.

Hvad skal jeg så betale? 0,- pr md. som der står i min kvittering eller 110,- pr md som det er blevet ændret til?

Som på kvitteringen. Men hvad står der med småt? Hvilke vilkår gælder?

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Der står ikke noget med småt Men på deres side står der:

Alle priser i Telenors Webshop er opgivet i danske kroner og er inkl. 25% moms.

Telenors Webshop tager forbehold for evt. fejl, prisændringer samt udsolgte varer.

Ved køb af mobiltelefoner og tilbehør er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varen værdi. Emballagen skal derfor altid sendes retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Som på kvitteringen. Men hvad står der med småt? Hvilke vilkår gælder?

Telenors Webshop tager forbehold for evt. fejl, prisændringer samt udsolgte varer.

Ved køb af mobiltelefoner og tilbehør er den intakte originale emballage altid en væsentlig del af varen værdi. Emballagen skal derfor altid sendes retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Da det næsten er helt tydeligt det er en fejl med de 0 kr. så er det nok de 110 kr. du skal betale!

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Da det næsten er helt tydeligt det er en fejl med de 0 kr. så er det nok de 110 kr. du skal betale!

Øv

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Øv

Sådan ser jeg det. Og eftersom der står "forbehold for evt. fejl", så er det vel sådan det er. Altså en fejl de har lavet, opdaget og så rettet

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Sådan ser jeg det. Og eftersom der står "forbehold for evt. fejl", så er det vel sådan det er. Altså en fejl de har lavet, opdaget og så rettet

Så tror jeg at jeg vil ringe til dem imorgen, for hvis det er sådan det er, så vil jeg bare have mine penge for telefonen retur og afbestille den

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Så tror jeg at jeg vil ringe til dem imorgen, for hvis det er sådan det er, så vil jeg bare have mine penge for telefonen retur og afbestille den

Men hvorfor??

110 kr, er da et billigt et?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.