Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: haha tro mig, jeg har selv tænkt det samme
haha tro mig, jeg har selv tænkt det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mika.F skriver:
den er næste bedre på engelsk. der hedder det en ladybug, der findes heller ikke nogle Manbug...
isabellamor skriver: den er næste bedre på engelsk. der hedder det en ladybug, der findes heller ikke nogle Manbug...
findes der så kan dame insekter? for så ved vi da hvor vi skal kigge hen for at finde ud af noget med det dersens kloning.. XD
mika.F skriver: findes der så kan dame insekter? for så ved vi da hvor vi skal kigge hen for at finde ud af noget med det dersens kloning.. XD
hahaha ja
ej der findes bare ikke nogle der hedder man bug.. en mariehøne hedder jo ladybug på engelsk. så det er jo ligevidt.
isabellamor skriver: hahaha ja ej der findes bare ikke nogle der hedder man bug.. en mariehøne hedder jo ladybug på engelsk. så det er jo ligevidt.
tilgengæld lyder ladybug væsentligt bedre end mariehøne! det ligner jo slet ikk en høne.. nemlig..
mika.F skriver: tilgengæld lyder ladybug væsentligt bedre end mariehøne! det ligner jo slet ikk en høne.. nemlig..
hahaha nej. det er sgu ungerligt med de dyr der,,
isabellamor skriver: hahaha nej. det er sgu ungerligt med de dyr der,,
oh yeah!
En ballon?
Ligner alt for meget.
mika.F skriver: arbejder på sagen... ^^
arbejder på sagen... ^^
Klasse!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128