hjælp, ligner mit logo småfolks logo for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

mika.F

Stumpen skriver:

Hvad med noget a la dette?

dine ideer er super, ingen tvivl om det, det er bare ikke simpelt nok... har overvejet at lave et blad... kender du til nogen mærker med et blad som logo.. og tror du folk ville købe sengetøj, tøj og lignende med blade på..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

mika.F

FrkT skriver:

Ja det tror jeg nemt du kan risikere....

Og som andre skriver.... der er i forvejen SÅ meget tøj, sengetøj osv. med æbler på.... så noget nyt ville da bestemt ikke være af vejen 

hva så med et blad?  et sådan lidt, hmm, buttet blad.. tror du folk ville købe ting med et buttet blad på'?

Anmeld

26. december 2011

Sakris

dorismusse skriver:

Sys mere det ligner det der sunde mad mærke innocent? De laver bla. Smoothie

Anmeld

26. december 2011

Camulla

mika.F skriver:

hva så med et blad?  et sådan lidt, hmm, buttet blad.. tror du folk ville købe ting med et buttet blad på'?

Det tror jeg! Jeg ville i hvert fald Elsker blade, især hvis det er et buttet et af slagsen...

Anmeld

26. december 2011

mika.F

Ma-lu skriver:

En sol er også rund

jaah.. lige nu er tankerne gået over på et buttet blad.. tror du det kunne virke?

Anmeld

26. december 2011

Stumpen

mika.F skriver:

dine ideer er super, ingen tvivl om det, det er bare ikke simpelt nok... har overvejet at lave et blad... kender du til nogen mærker med et blad som logo.. og tror du folk ville købe sengetøj, tøj og lignende med blade på..?

Umiddelbart tror jeg ikke der er andre der har brugt dem.. Men jeg kan godt se at du skal passe lidt på, så folk ikke tror der står LineDesigns...

Jeg synes blade lyder fedt, men det kommer nok meget an på hvor meget du bruger dem og hvordan...

Anmeld

26. december 2011

hende-nanna

Eller lave en blomst ud af det måske? 

Anmeld

26. december 2011

sandorff

Bubbes skriver:

Et abe hoved Det er jo til børn

Du ved O som hoved også små ører men de skal ikke sidde fast på - også øjne næse og mind

abehovdet er en SUPER ide

Anmeld

26. december 2011

mika.F

isabellamor skriver:

en mariehøne   

det er bare lidt tøset syns jeg..

pt er tankerne faldet  på et bald, et buttet blad...

Anmeld

26. december 2011

FrkT

mika.F skriver:

Det var en god idé synes jeg.... blade er flotte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.