Hvilken mobil har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

FrkT

Baagøe skriver:

Træls God bedring med dig

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

BellaCiinea

FrkT skriver:

Jeg er bare nysgerrig efter at se hvilke mobiler der er populærest pt. blandt folk herinde 

Så hvilken mobil har du? Er du glad for den? Hvilken havde du før din nuværende?

Er din mobil ikke på listen, så bare skriv i indlægget hvilken du har, har forsøgt at få flest muligt på listen, men puhhh hvor findes der dog mange forskellige i dag 

Har en LÆKKER Samsung Galaxy S II, som jeg er SÅÅÅÅÅ glad for! Bedste telefon ever!

Før den havde jeg en Sony Ericsson Xperia x10 mini.....

Anmeld

26. december 2011

LinLin

Babymor2010 skriver:

Jeg har også en Sony Ericsson Xperia Ray 

Jeg er super glad for den! Jeg har kun haft den i snart en uges tid, så jeg er ikke helt bekendt med den endnu. 

Før den havde jeg en SE Aino og en HTC Wildfire  HTC'eren gik i stykker, så jeg måtte tilbage til min Aino 

Jeg har en Aino nu - men synes jeg er ved at være klar til en android

Er Ray'en lige så nem at finde rundt i som de gode gamle SE'er??? Overvejer nemlig den... 

Anmeld

26. december 2011

Clisolka

DAs mor skriver:

Jeg har en Aino nu - men synes jeg er ved at være klar til en android

Er Ray'en lige så nem at finde rundt i som de gode gamle SE'er??? Overvejer nemlig den... 

Jeg synes den er nem nok at finde rundt i, men man skal lige lære den at kende  

Anmeld

26. december 2011

LinLin

Babymor2010 skriver:

Jeg synes den er nem nok at finde rundt i, men man skal lige lære den at kende  

Ok - har nemlig haft MANGE sony ericsson'er efterhånden

Har  overvejet samsung galaxy s II men den er også bare kæmpe ifht den jeg har nu...

Anmeld

26. december 2011

Clisolka

DAs mor skriver:

Ok - har nemlig haft MANGE sony ericsson'er efterhånden

Har  overvejet samsung galaxy s II men den er også bare kæmpe ifht den jeg har nu...

Jeps jeg har også prøvet en del efterhånden, men det er det mærke jeg bliver ved 

Anmeld

27. december 2011

Bshizzle

Jeg fik en Iphone 4 af min dejlige kæreste i Julegave.. ..
Men da den ikke er taget i brug endnu, så kan jeg ikke sige så meget om den.. udover min kæreste er pænt glad for hans!

Ellers har jeg en Sony E x10 mini Pro som jeg var super glad for.. men havde bare brug for at prøve noget nyt. .. noget "ala-være-med-på-moden"  
Jeg er bare i MEGET tvivl om hvad abo jeg skal ha..  

Anmeld

27. december 2011

FrkLarsen

FrkT skriver:

Jeg er bare nysgerrig efter at se hvilke mobiler der er populærest pt. blandt folk herinde 

Så hvilken mobil har du? Er du glad for den? Hvilken havde du før din nuværende?

Er din mobil ikke på listen, så bare skriv i indlægget hvilken du har, har forsøgt at få flest muligt på listen, men puhhh hvor findes der dog mange forskellige i dag 

Jeg er lige pt ejer af en Nokia N9, og jeg er meget utilfreds med den!

Jeg synes at der er mange fejl i telefonen, derfor intet positivt om den.

Jeg havde en nokia n8 før, og den var jeg MEGET tilfreds med :-D

Anmeld

27. december 2011

CamiRon

Xperia Ray! Og SHIT du har kedet dig!

Anmeld

27. december 2011

Plysbjørnen

Sony Eriksson Elm, ja er glad for den, men den går for hurtigt i stykker i headsettet, min mand har den også, og han har samme problem. så vi er på jagt efter noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.