Hvilken mobil har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken mobil har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.596 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. december 2011

FrkT

Jeg er bare nysgerrig efter at se hvilke mobiler der er populærest pt. blandt folk herinde 

Så hvilken mobil har du? Er du glad for den? Hvilken havde du før din nuværende?

Er din mobil ikke på listen, så bare skriv i indlægget hvilken du har, har forsøgt at få flest muligt på listen, men puhhh hvor findes der dog mange forskellige i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Frk Mig

FrkT skriver:

Jeg er bare nysgerrig efter at se hvilke mobiler der er populærest pt. blandt folk herinde 

Så hvilken mobil har du? Er du glad for den? Hvilken havde du før din nuværende?

Er din mobil ikke på listen, så bare skriv i indlægget hvilken du har, har forsøgt at få flest muligt på listen, men puhhh hvor findes der dog mange forskellige i dag 

jeg har en  Sony Ericsson Xperia Ray og den er jeg super glad for før den havde jeg en sony ericsson w995 .. 

Anmeld

26. december 2011

Clisolka

Jeg har også en Sony Ericsson Xperia Ray 

Jeg er super glad for den! Jeg har kun haft den i snart en uges tid, så jeg er ikke helt bekendt med den endnu. 

Før den havde jeg en SE Aino og en HTC Wildfire  HTC'eren gik i stykker, så jeg måtte tilbage til min Aino 

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

jeg har en HTC wildfire. jeg skulle have ventet til wildfire s'eren kom ud. den havde været mere værd.

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Har en Samsung Galaxy S II

Fik byttet min mega dårlige Sony Ericsson X10 mini pro til samsungen af mit selskab (god bytte handel for mit vedkommende)

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

FrkT skriver:

Jeg har en iPhone 3GS, som jeg har i knap 2 år nu. Før den havde jeg en Sony Ericsson, som jeg også var glad for

Du har virkelig for meget tid, når du har siddet og oplistet alle de modeller!

Anmeld

26. december 2011

Guldet

Jeg har en iphone 4 - som jeg er helt vildt med

Anmeld

26. december 2011

FrkT

Baagøe skriver:

Jeg har en iPhone 3GS, som jeg har i knap 2 år nu. Før den havde jeg en Sony Ericsson, som jeg også var glad for

Du har virkelig for meget tid, når du har siddet og oplistet alle de modeller!

Ha ha, nej er bare syg, og får det værre af at ligge i sengen, så jeg må sidde her i stedet....

Anmeld

26. december 2011

Filuca

Jeg har lige fået en Iphone 4s af min søde mand i julegave - I love it Før havde jeg en eller anden Nokia, som jeg egentlig også var okay glad for

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

FrkT skriver:

Ha ha, nej er bare syg, og får det værre af at ligge i sengen, så jeg må sidde her i stedet....

Træls God bedring med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.